czerwca 28, 2016

GOLDEN ROSE | Ice Chic nail colour nr 35



Będąc na Meet Beauty w Warszawie otrzymałam lakier od Golden Rose. Co prawda kolor, który otrzymałam był niebieski, ale zamieniłam się na ten piękny kolor :) To chyba jedyny taki odcień w mojej kolekcji.



Jedna warstwa kryje bardzo dobrze, prześwity praktycznie nie są widoczne, na zdjęciach widać dwie warstwy lakieru.




Pędzelek jest dość szeroki, mi bardzo odpowiada, bo 3 pociągnięcia i paznokieć pomalowany. Pozwala na precyzyjne malowanie. Konsystencja bardzo mi odpowiada, nie jest za gęsty, ani za rzadki :) Ładnie się rozprowadza, nie smuży.



Trwałość lakieru jest całkiem w porządku, wytrzymuje kilka dni (z top coat Sally Hansen).



Cena: 6,90 zł/szt.
Dostępność: sklep internetowy Golden Rose, stoiska Golden Rose






Kolorek jest bardzo letni i lubię go :) Ma fajny pędzelek i dobrą trwałość. Do tego jest dostępny w bardzo niskiej cenie i mają duży wybór kolorów.

pozdrawiam,






17 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładny kształt PAZNOKCI a ten kolor na prawdę ładnie się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten kształt dość ciężko utrzymać, bo szybko się łamią :(

      Usuń
  2. Nie mój kolor, ale pierścionek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor, świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze nakładam dwie warstwy lakieru, tak dla pewności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny jest ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładny kształt paznokcia :) kolor bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały kolor :) i bardzo ładne paznokcie :)
    https://pragausz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger