września 25, 2016

INSTITUTO ESPANIOL AVENA | Nawilżanie ciała z kolagenem i śluzem ślimaka



Bardzo lubię kosmetyki zawierające w sobie ekstrakt ze śluzu ślimaka. Do tej pory miałam możliwość używania tylko żeli do twarzy, o których pisałam kiedyś tutaj i tutaj
Teraz w moje ręce wpadły także balsam do ciała oraz krem z zawartością tego cudownego składnika. Kosmetyki Instituto Espanol są importowane z Hiszpanii przez Drogerię Vica.
Jak się u mnie sprawdziły? O tym dalej...



Regenerujący balsam, nawilżanie i wygładzenie

Kolagen zmniejsza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Wnika nawet do drugiej warstwy skóry uzupełniając braki wody dzięki czemu skóra jest bardziej gładka i miękka. Kolagen poprawia wygląd skóry zmniejszając przebarwienia i otwarte pory.

Doskonale nawilżają skórę, zmniejszają widoczne niedoskonałości i przebarwienia skóry oraz zapobiegają powstawaniu zmarszczek.
Wyjątkowe zalety kosmetyków Avena Collagen:
  • zmniejszenie blizn
  • łagodzenie przebarwień
  • wygładzenie zmarszczek
  • stymulacja odbudowy tkanek


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie jest ogromne - jest to duża, poręczna butla o pojemności 500ml. Konsystencja jest leista, przypomina jogurt naturalny. Aplikacja jest bardzo wygodna, wystarczy zaaplikować na ciało i wsmarować. Wiele razy zdarzyło mi się wylać za dużo, bo myślałam, że tyle się wchłonie, ale skóra i tak brała tyle ile potrzebuje. Ale świetnie się wchłania, czuć że zostaje na skórze.


Działanie / Zapach / Wydajność

Balsam świetnie się rozprowadza na skórze i wchłania się bardzo szybko, ale nawilża skórę niesamowicie dobrze. Zapach jest piękny, taki naturalny i świeży. Uczucie ściągniętej skóry po użyciu natychmiast znika i jest bardzo miękka, delikatna i przyjemna w dotyku. To uczucie utrzymuje się bardzo długo, po użyciu wieczorem jeszcze następnego dnia czuję go na skórze. Nie zostawia tłustego filmu, tylko delikatną powłokę nawilżającą.
Po ciąży pojawiły mi się okropne rozstępy na brzuchu i miałam nadzieję na poprawę i pomoc w likwidacji ich, ale póki co jeszcze nic się nie zmieniło w tej kwestii. Liczę, że z czasem, gdy rozstępy zaczną blaknąć będzie ich mniej dzięki temu balsamowi, w końcu zawiera w sobie kolagen i ekstrakt ze śluzu ślimaka ;)
Jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarcza na pokrycie całego ciała.


Cena / Dostępność

Opakowanie 500 ml kosztuje 21,99 zł, a dostępne jest w Drogerii Vica.


Regenerujący krem, nawilżanie i wygładzenie

Krem ten można stosować na ciało lub na twarz, czy dłonie. Jak dla mnie jest odpowiednikiem balsamu. Mam wrażenie, że producent tworząc ten kosmetyk chciał, aby klienci mieli wybór i wybrali odpowiednią dla siebie konsystencję. Porównując składy wydaje się, że są identyczne. Niektóre składniki znajdują się po prostu w innych miejscach w składzie, ale nie znam się na tyle, by stwierdzić, że są takie same.


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie kremu jest typowe dla maseł do ciała, plastikowy, odkręcany pojemniczek. Ten jest o pojemności 200 ml (ponad dwa razy mniejsze niż balsamu). Konsystencja jest zupełnie inna niż balsamu do ciała. Jest gęstsza, wydaje się więc bardziej treściwa. Jest to może trochę mniej higieniczne, ponieważ musimy grzebać w opakowaniu, aby nabrać produktu, ale jest to dla mnie wygodniejsze.


Działanie / Wydajność

Ja bardziej przepadam za gęstymi masłami do ciała, więc bardziej odpowiada mi ten krem. Po pierwszym użyciu miałam też wrażenie (co prawda mylne), że krem ten jest bardziej treściwy. Działanie tego kremu jest identyczne jak balsamu - skóra po użyciu jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku. Po użyciu nie zostawia tłustego filmu, szybko się wchłania i ma się wrażenie bardzo nawilżonej skóry.
Pachnie identycznie jak balsam, przyjemnie i świeżo, taki ładny zapach utrzymuje się dłuższą chwilę na skórze.


Cena / Dostępność

Opakowanie 200 ml kosztuje 16,99 zł, a dostępne jest w Drogerii Vica.







Oba kosmetyki bardzo polubiłam, na tyle, że używam ich rano i wieczorem, a czasami i w ciągu dnia, gdy mam ochotę, a nie do końca lubię się maziać balsamami :) Skóra jest miękka i gładka, a przede wszystkim nawilżona po użyciu jak po żadnym innym balsamie i to przez długi czas! Do tego ten piękny, świeży zapach. Uwielbiam i szczerze polecam!

pozdrawiam,

Mimo że produkt otrzymałam od Drogerii Vica nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.


9 komentarzy:

  1. Mam jeden balsam ze śluzem ślimaka i chyba postawię go do używania bo ciągle słucham dobrych opinii na jego temat ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. to niedorzeczne, ale zawsze te ślimaki na opakowaniu wywołują we mnie takie obrzydzenie, że jestem całkowicie zniechęcona do zakupu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z KOSMETYKAMI tej marki,ale jestem nimi zainteresowana,więc może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, a cena w porównaniu do wydajności i jakości naprawdę jest niska

      Usuń
  4. ciekawią mnie produkty tej marki, ostatnio czytałam o nich sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki ze śluzem/filtratem ślimaka, tej marki nie znam, ale obecnie używam kremu do rąk/peelingu enzymatycznego i peelingu do ciała naszej polskiej marki właśnie ze śluzem ślimaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że tak bardzo się z tymi kosmetykami zaprzyjaźniłaś ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger