września 12, 2016

YASUMI HYDRATING MED BOX | zestaw ampułek o działaniu nawilżającym


Od pewnego czasu mam przyjemność stosowania nawilżających ampułek do twarzy od Yasumi. Jeszcze będąc w ciąży zaczęłam stosowanie ich i niestety już prawie wykończyłam wszystkie, więc przyszedł czas na recenzję :) Używam ich wieczorem, ale nie codziennie, wtedy gdy czuję, że moja cera ich potrzebuje. Zapraszam na recenzję!



Med Box – pielęgnacja szyta na miarę! Zestaw pięciu skoncentrowanych ampułek, dostosowanych do potrzeb Twojej skóry.
Zestaw ampułek o działaniu nawilżającym, dedykowany osobom z cerą suchą. Składniki aktywne preparatów wiążą wodę w głębszych warstwach skóry, wzmacniają płaszcz hydro-lipidowy, przeciwdziałając transdermalnej utracie wody z naskórka. Regularne stosowanie ampułek nawilża skórę, wygładza ją i pozostawia miękką w dotyku.
Zestaw zawiera: 2 x ampułka Dry Skin, 2 x ampułka Hyaluronic, 1 x ampułka Collagen, 1 x miseczka, 1 x pędzelek


Dostępne są cztery rodzaje MEDBOXÓW: Nawilżający, przeciwzmarszczkowy, rozjaśniający oraz przeciwtrądzikowy. Ja wybrałam nawilżający, ponieważ moja cera stała się bardzo sucha i liczyłam, że ta kuracja nawilży skórę.


Opakowanie

Opakowanie wygląda bardzo ekskluzywnie, mimo że jest kartonowe. Wnętrze wizualnie prezentuje się bardzo ładnie i wszystko jest estetycznie ułożone. Same ampułki są szklane, miseczka również jest szklana. Dołączony pędzel jest szeroki i mięciutki, idealnie pasuje do nakładania serum.


Aplikacja

Odrobinę wybranej ampułki wlewamy do miseczki i aplikujemy za pomocą pędzelka. Jest to czynność bardzo prosta i relaksująca. Dotyk pędzla jest przyjemny i samo nakładanie też jest bardzo przyjemne. Następnie przez chwilę wklepuję serum opuszkami palców w skórę.

 
Co wchodzi w skład MEDBOX Hydrating?



Dry Skin - 2 x Ampułka nawilżająca

Poprzez silne nawilżenie - przynosi natychmiastową ulgę, wzmacniając jednocześnie naturalną barierę ochronną skóry. Regularne stosowanie ampułki YASUMI Dry Skin przywraca prawidłowy poziom nawilżenia, wzmacnia i odbudowuje naturalną barierę ochronną. Skóra odzyskuje promienny wygląd, jest jedwabiście gładka w dotyku, sprawiając wrażenie wypoczętej, odżywionej i zregenerowanej. Więcej TUTAJ


Hyaluronic - 2 x Ampułka z kwasem hialuronowym
  
Preparat silnie nawilżający, który zapobiega międzykomórkowej utracie wody ze skóry, przywracając jej elastyczność i jędrność. Kwas hialuronowy, tworząc film ochronny,  długotrwale zabezpiecza przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Wraz ze wzrostem jego ilości w skórze, poprawia się stan włókien kolagenowych, odpowiedzialnych za gęstość, prawidłowe napięcie i sprężystość cery. Regularne stosowanie ampułki YASUMI Hyaluronic przywraca prawidłowe nawilżenie skóry, poprawia jej elastyczność i przeciwdziała oznakom starzenia. Więcej TUTAJ.



Collagen - Ampułka z kolagenem

Nawilżająca ampułka ze szczególnym zaleceniem dla skóry przesuszonej, zmęczonej, z widocznymi oznakami starzenia. Kolagen morski odpowiada za elastyczność, sprężystość i gładkość skóry. Posiada nadzwyczajną zdolność wiązania wody i zabezpiecza przed jej międzykomórkową utratą. Regularne stosowanie ampułki YASUMI Marine Collagen nie tylko spowalnia objawy procesu starzenia, ale i zwiększa elastyczność i sprężystość skóry. Przywraca jej prawidłowe nawilżenie oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Więcej TUTAJ.


Zawartość / Wydajność


MEDBOX to zestaw 5 ampułek i można to nazwać kuracją nawilżającą, jednak można też zakupić pojedyncze ampułki i je stosować
W przypadku tego zestawu wybieramy sobie ampułkę, na którą akurat mamy chęć i wlewamy odrobinę do miseczki. Zawartość poszczególnych ampułek różni się i tak naprawdę mamy 3 trzy rodzaje preparatu do wyboru (dry skin, hyaluronic i collagen).
Zestaw ten otrzymałam na początku sierpnia, więc jest ze mną ponad miesiąc. Stosowałam zawartość ampułek na przemian i tylko na noc. Nie stosowałam ich codziennie, tylko wtedy gdy czułam, że moja skóra naprawdę potrzebuje tej terapii, a na początku potrzebowała jej bardzo.


Działanie


Co sądzę o Dry Skin - w opakowaniu mamy dwie ampułki tego typu.  Zapach jest dość mocny, ale całkiem przyjemny, kojarzy mi się z gabinetami kosmetycznymi, a po użyciu prawie niewyczuwalny. Konsystencja serum jest płynna, delikatnie gęsta i nieprzezroczysta.
Po nałożeniu pędzelkiem na skórę nie wchłania się od razu, dopiero po wklepaniu palcami. Skóra od razu po rozprowadzeniu jest wyczuwalnie przyjemnie napięta, nawilżona i bardzo przyjemna w dotyku, jakby gładsza. Czuć pozostawiony przez serum film nawilżający, ale nie jest tłusta. Preparat nie zapycha.


Co sądzę o Hyaluronic - w opakowaniu mamy dwie ampułki tego typu. Zapach jest dużo słabszy niż ampułki dry skin, wyczuwalny w opakowaniu, jak dla mnie pachnie jak lekarstwa :) Na twarzy niewyczuwalny. Konsystencja jest płynna, gęstawa, typowa dla serum i przezroczysta. 
Preparat ten przy rozprowadzaniu na twarzy bardzo przyjemnie się "ślizga" i wchłania się ekspresowo. Według producenta jest to preparat silnie nawilżający, a przy użyciu ma się wrażenie, że dry skin dużo mocniej nawilża. Skóra po użyciu jest przez chwilę przyjemna w dotyku przez film zostawionym przez serum, a za chwilę jak się wchłonie czuję jak skóra jest ściągnięta. Nie zapycha.


Co sądzę o Collagen - w opakowaniu mamy jedną ampułkę tego typu. Jest bezzapachowa. Konsystencja jest płynna, wodnista. Po wlaniu do słoiczka mam wrażenie, że jest to woda i wchłonie się od razu, jednak nic bardziej mylnego. Po rozprowadzeniu pędzelkiem jest na skórze i "czeka" aż go wklepiemy palcami. Zostawia na skórze przez chwilę przyjemny film. Nie zapycha. Po użyciu ma się wrażenie natychmiastowego nawilżenia, skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.
Całość wystarczyła mi na ponad miesiąc, jednak używałam ich mniej więcej co drugi dzień (z przerwą tygodniową).


Cały zabieg, czyli wlewanie do miseczki, nakładanie za pomocą pędzelka ma sprawić, że poczujemy s jak w gabinecie kosmetycznym. Dla mnie teraz liczy się szybkość przy czynnościach pielęgnacyjnych, ale czasami gdy dziecko już śpi to mam chwilę dla siebie i dzięki temu mogę poczuć się jak w gabinecie :) Ale jeżeli nam się spieszy można wylać troszkę na palce i po prostu wklepać od razu palcami. Preparat można nakładać też za pomocą specjalnych urządzeń np. Yasumi Brusher.


Cena / Dostępność

MEDBOX dostępny jest w regularnej cenie 79 zł. Teraz na stronie sklepu Yasumi można go kupić za 59 zł. Dostępny TUTAJ.






Po nałożeniu ampułek na suchą skórę od razu czuję ulgę. Moja skóra po umyciu jest napięta i potrzebuje dobrego produktu nawilżającego i wszystkie trzy sprawdziły się dobrze, jednak najbardziej polubiłam ampułkę Dry Skin. Po niej czuję jak moja skóra jest nawilżona na dłużej i nie napina się nie przyjemnie po chwili jak przy pozostałych dwóch.
A po dłuższym używaniu widzę, że jest napięta i nawilżona. W moim przypadku stosowanie tych preparatów przyniosło ulgę mojej skórze i chętnie wróciłabym jeszcze do nich.

pozdrawiam,





6 komentarzy:

  1. Mnie by się przydała wersja anti-acne ;) Ostatnio mnie tak wysypało, że masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kuracja nawilżająca byłaby mile widziana na mojej suchej skórze, bardzo podobają mi się te MedBoxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę fajne :) A jak komuś nie będzie odpowiadać któraś ampułka, to można zawsze sobie kupić pojedynczo ampułki :)

      Usuń
  3. W sumie... Takie preparaty są fajne, zwlaszcza na sucha skore (a taka ja mam ;p).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny BOX - sama chętnie wypróbowałabym jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger