października 03, 2016

MAMA'S | Krem do pielęgnacji biustu


Przed ciążą stosowałam krem do biustu, który lubiłam i dzięki niemu efekty były odczuwalne, jednak podczas ciąży nie powinno się go stosować. Dlatego zdecydowałam się na krem do pielęgnacji biustu specjalnie przeznaczonego na ten okres. Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii na jego temat to zapraszam dalej.



Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie to wygodna, miękka tubka o pojemności 125ml i jest wygodna w użyciu. Wygląd zewnętrzny kojarzy się z aptecznymi produktami, ale w końcu jest to produkt specjalistyczny przeznaczony do używania podczas ciąży oraz po porodzie. Konsystencja jest dość lekka, przypomina lotion. Wchłania się szybko i nie pozostawia na skórze filmu.


Działanie / Wydajność

Na okres ciąży i po porodzie potrzebowałam kremu, który będzie odpowiedni na ten czas. Ten okazał się świetny. Co prawda jeżeli chodzi o wielkość piersi po porodzie to to nie uległo wielkiej zmianie, ponieważ miałam mało pokarmu, ale podczas stosowania kremu nie pojawiły się na nich rozstępy.
Krem ten jest do pielęgnacji biustu, więc nie liczmy na efekt push up. Zauważyłam, że podczas używaniu tego kremu skóra jest nawilżona. Po pewnym czasie zauważyłam także, że skóra stała się bardziej napięta i są delikatnie jędrniejsze. Zapach jest bardzo delikatny, podczas smarowania prawie nie wyczuwalny.
Miałam wiele kremów, a takie efekty uzyskiwałam tylko dzięki jednemu kremowi, ale podczas ciąży nie można było go stosować. 
Krem jest szalenie wydajny, wystarczy mała ilość wielkości połowy orzecha włoskiego na jedno użycie na biust i dekolt.


Cena / Dostępność

Krem dostępny jest w aptekach, np. tutaj i kosztuje 59 zł/125 ml.







Pierwszy raz miałam styczność z tą firmą i jestem pozytywnie zaskoczona. Potrzebowałam kremu, który szybko się wchłonie i dodatkowo nawilży piersi, no i będzie go można stosować w ciąży i po porodzie. Cena może nie zachęca do kupna, ale jest bardzo wydajny. Warto spróbować.

pozdrawiam,


Mimo że produkt otrzymałam od Diagnosis.pl nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

5 komentarzy:

  1. Niebawem będzie i u mnie czekam na kuriera, mam nadzieję że jak będę karmić piersią nie będzie robił żadnej krzywdy . Testowalam również krem na rozstępy z tej serii i nadal testuję średnio się sprawdza ale i tak jestem z niego zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą ceną nie jest tak źle. Ja lubię krem do biustu Pat&Rub i Tołpę. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę o nim pamiętała gdy będę planowała bobaska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam ani o tej firmie ani o jej produktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy mam tylko krem do sutków.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger