października 05, 2016

ZAFUL.COM | Moje zamówienie - czy warto tam robić zakupy?


Chwilę temu pokazywałam Wam produkty, które chętnie kupiłabym na stronie Zaful.com. Tym razem mam dla Was post z kilkoma produktami, które tam zamówiłam. Czy jestem zadowolona i jaka jest jakość produktów? O tym dowiecie się czytając dalej.



Torba wpadła mi w oko ze względu na czarno białe paski :) Jest fajna i pojemna, chociaż w środku nie ma żadnych przegródek, a na stronie nie było zdjęć produktu, żeby to sprawdzić. Po kilkukrotnym używaniu jej polubiłam ją, chociaż bardziej nadaje się na lato :) Teraz przydaje mi się na wyjazdy jako pojemna torba na butelki dla małej i termos. 
Znajdziecie ją TUTAJ.



Czasami zdarzają się u mnie posty paznokciowe, a w nich przydatne są wszelkie pierścionki, aby troszkę urozmaicić zdjęcie. Skusiłam się na zestaw 10 sztuk. Nie są tandetne i całkiem fajnie prezentują się na palcach. No i niektóre z nich mają możliwość regulacji i dopasowania na swoje palce.
Dostępne są TUTAJ.


Poniżej zdjęcie poglądowe na palcach, oczywiście wszystkie na raz to przesada :)


Spodobał mi się także zestaw kolczyków i pierścionków. Wyglądają bardzo ładnie, chociaż po zobaczeniu na żywo zdecydowanie bardziej podobają mi się kolczyki niż pierścionki.. 
Cały zestaw dostępny TUTAJ.


Jak widać trzy z nich mają możliwość regulacji.


Zegarek z kotem zauroczył mnie i musiał być mój! Bardzo mi się spodobał i skusiłam się na niego. Na początku paski były bardzo sztywne i przy zakładaniu miałam wrażenie, że zaraz go urwę, ale nic takiego się nie stało. Po kilkakrotnym noszeniu jestem zadowolona, nic się z nim nie dzieje. Jedyne co, to miał bardzo słabą baterię i cóż, pokazywał złą godzinę.


Jedyne co bym w nim zmieniła, to dodała jakieś kropeczki, czy kreseczki oznaczające godziny, bo tak troszkę trzeba się zastanawiać. 
Dostępny jest TUTAJ.


No i okulary, z których jestem niesamowicie zadowolona. Nie dość, że mają przecudny kształt, to jeszcze jaka jest jakość ich wykonania! Po prostu cudo! Miałam wiele okularów i u nas w sklepach ciężko kupić coś nie oklepanego, a to jest wyjątkowe i w dostępne w mega niskiej cenie. Uwielbiam :) 
Do kupienia TUTAJ.



Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z produktów. Sama jestem zaskoczona jakością niektórych produktów! Okulary są moim nr 1 i siostrze tak się spodobały, że też jej będę zamawiać :) Zdecydowanie warto tam zajrzeć, a sama wysyłka dotarła do mnie w kilka dni!

Pamiętajcie, że przy zakupach powyżej 30$ jest darmowa wysyłka!


pozdrawiam,


6 komentarzy:

  1. Mam dwie torebki w takim stylu i bardzo je lubię, są idealne na zakupy. Twoja faktycznie ma bardzo wakacyjny wzór :) Okularki bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę mieć taki zegarek!!! <3 <3 <3 jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam ten koci zegarek się podoba <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary ♥ zakochałam się! Chcę JE !! Oddawaj Justynko !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary podbijają cały wpis ! :) jednak torebka też przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger