października 13, 2016

RIMMEL | Lakier do paznokci Super Gel - 052 Blue Babe



Uwielbiam odcienie niebieskiego, lubię też mieć je na paznokciach. Nie wszystkie mi odpowiadają, ale ten wyjątkowo mi się spodobał! Zapraszam do posta na więcej zdjęć i na moją opinię o samym lakierze.



Jedna warstwa kryje bardzo dobrze, prześwity praktycznie nie są widoczne, na zdjęciach widać dwie warstwy lakieru.



Pędzelek jest bardzo wygodny, szeroki. Pozwala na precyzyjne malowanie. Konsystencja lakieru jest idealna i nie rozlewa się po skórkach.


Trwałość jest dobra, z reguły lakiery wytrzymują u mnie 3 dni i tak samo było w tym przypadku.


Cena: ok. 15 zł
Dostępność: Drogerie


Bardzo lubię ten lakier ze względu na kolor. Prezentuje się świetnie i mam chęć na inne kolory!

A jak Wam się podoba?

pozdrawiam,


7 komentarzy:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger