czerwca 12, 2012

Od dziś chyba zaczynam malować paznokcie codziennie...


A to z powodu tylu pięknych lakierów :D Tak cieszą moje oczy... Ale przechodząc obok sklepu nie mogłam nie zajść tam po coś jeszcze, tym razem zerkając na wzornik czy się nie powtórzy... Mój portfel smuci się, ale moja dusza raduje :D Tyle piękności <3

Kupiłam jeszcze róż do policzków MIYO najciemniejszy jaki był, bo mam dość ciemną karnację i oprócz tego co kupiłam były same jakieś jasne, to nic nie byłoby widać, a ten nadaje świetny kolo.
Już na policzkach miałam to trzeba ostrożnie nakładać.


A tak prezentuje się jeden z lakierów MIYO w wersji ombre z lakierem bell.



Przy okazji byłam również w rossmanie i kupiłam płatki do demakijażu  2 opakowania Cleanic. Te z biedronki się strasznie rozwarstwiają i denerwują podczas zmywania paznokci, a to jest bardzo denerwujące, a szkoda...

Tyle nauki mam teraz, że już mam dość... Wracam do pisania mojej pracy, sama się nie zrobi :)

 pozdrawiam,

42 komentarze:

  1. śliczności! :) też muszę upolować te lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są świetne :D Ale tyle mam tych lakierów, że nie wiem kiedy je zużyję :d

      Usuń
    2. Mam to samo, dzisiaj kolejny zagościł w mojej kolekcji, a dalej mi mało!

      Usuń
  2. Super ombre nails, takie pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory lakierów!
    A i ombre szałowe. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe boom na miyo jest widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kolorki.. :)
    Ja niestety jeszcze nie trafiłam na lakiery tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne!!
    ja na razie mam odwyk od kupowania lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Ciebie i ja zbankrutuje, bo mam słabość do wszelakich odcieni niebieskiego ;P
    Dzisiaj pierwszy raz pomalowałam pazury lakierem MIYO (granatowym) i zobaczymy jak się na moich felernych pazurkach utrzyma.
    Jak dłużej niż dzień (bo w zasadzie z każdej firmy u mnie wytrzymują tylko dobę), to zapewne również pójdę na dalsze łowy lakierów z tej firmy, tym bardziej, że jeszcze nie mam żadnego szarego, a jeden ładniutki się ostatnio do mnie uśmiechał :D
    A zdobienie fajne, tyle, że mówi się na nie Gradient a nie Ombre (Ombre byłoby wtedy, gdyby każdy paznokieć były w innym odcieniu zielonego) :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, wszędzie gdzie czytam to dziewczyny mówią na to ombre... może i na to i na to się tak mówi :)

      Usuń
    2. Zauważyłam, ale to dlatego, że wiele osób myli to pojęcie przez sposób robienia ombre na włosach

      Usuń
  8. Ale śliczne lakiery! Też chcę takie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ombre super, bardzo podoba mi się kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze, że nie tylko ja nie mogłam przejść obojętnie obok nowych dropsików! :D

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś zawsze mi nie po drodze do tego sklepu, gdzie mają kosmetyki MIYO, ale chyba się przemogę i w końcu tam podjadę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, najbardziej podoba mi się ten różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podobają, jednak wydaje mi się, że seria Nailed It jest trwalsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te mini dropsy :) szkoda, że nie mogę ich nigdzie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielonych kolorków nie lubię, osobiście czuję się jak zombie, ale Ombre wyszło Ci pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdybym mogła to też malowałabym paznokcie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja paznokcie maluję co drugi dzień, bo uwielbiam zmieniać kolory, a mam ich w swojej kolekcji chyba 200 :) Więc jak najbardziej tez maluj, baw się kolorami:) Te które poakzałaś są piekne , wszystkie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te dwa ostatnie lakiery są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne ombre, takie soczyste:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pazurki:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne ombre :)
    Piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te niebieskie lakiery są pięęękne, "moje" kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetne kolorki, boskie *.* Idealne do ładnej kwiecistej, zwiewnej sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mania-kreuje-moda.blogspot.com/
    + obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolory na paznokciach mam ochotę na ten z Bell

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne ombre?
    malujesz paznokcie codziennie?
    jeśli masz czas i ochotę :D miłej zabawy :D
    też bym chciała, ale niestety obowiązki i ograniczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  28. ombre swietne :)
    i lakiery maja cudowne kolory ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger