listopada 05, 2016

DERMOFUTURE - DF5 Woman | Dwa produkty przyspieszające wzrost i zapobiegające wypadaniu włosów


Ostatnio używałam dwóch produktów przyspieszających wzrost i zapobiegających wypadanie włosów - szampon oraz kurację w sprayu. Co prawda kuracja dotarła do mnie miesiąc później niż szampon, jednak jeszcze zdążyłam stosować je razem, a gdy skończył się szampon została sama kuracja. Co o nich sądzę i czy wybrałam dobry moment na testy o tym dalej.


Szampon DF5 WOMEN przyspieszający wzrost włosa zawiera kompleks rapidityNEW-5His , który zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa. Pobudza włosy do wzrostu i dotlenia skórę głowy. Cebulka włosowa i zakotwiczenie 
są znacznie wzmocnione. Szampon łagodnie myje włosy i oczyszcza z zanieczyszczeń, w delikatny sposób wymywając złuszczony naskórek skóry głowy. Wyraźnie nawilża, dotlenia i łagodzi podrażnienia. Stosowanie szamponu DF5 powoduje, że włosy są miękkie i lśniące. Uzupełnieniem składu jest Witamina B5, która nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje włosom połysk, ułatwia rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu końcówek, dzięki któremu włosy łatwiej 
się rozczesują i nie elektryzują się.


Opakowanie / Konsystencja

Szampon znajduje się w miękkiej tubie, zamykanej od spodu na klik. Zamknięcie działało do samego końca bez zarzutów, nie pękło ani szampon nie wyciekał, gdy stał pionowo.
Konsystencja szamponu jest bardzo gęsta, ciężko było już go wycisnąć gdy było go coraz mniej. Musiałam mocno ściskać tubę, aby wydobyć produkt.


 Działanie / Wydajność

Szampon dobrze oczyszcza włosy, nie obciąża ich. Włosy nie plączą się po umyciu i nie ma problemów z rozczesywaniem, są miękkie i delikatnie pachną. Zapach jest delikatny, kremowy, bardzo przyjemny.
Pieni się bardzo dobrze, jednak przez to, że jest tak gęsty mam wrażenie, że muszę go użyć więcej zwłaszcza przy pierwszym myciu, żeby zaczął się porządnie pienić.
Szampon używałam ponad miesiąc i na tyle mi wystarczył przy włosach do ramion.

 
Cena / Dostępność

Produkt ten kosztuje ok. 12 zł online, dostępny jest np. TUTAJ. Stacjonarnie można szukać w aptekach.


Drugi produkt, który stosowałam łącznie z szamponem to kuracja, dlatego też o niej kilka słów. Podsumowanie kuracji znajduje się na końcu.


Kuracja  zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa.  Pobudza włosy do wzrostu i dotlenia skórę głowy. Cebulka włosowa i zakotwiczenie są znacznie wzmocnione.
– odżywia cebulki włosowe i przyspiesza ich wzrost
– sprawia, że włosy są mocniejsze i grubsze, przez co zwiększa się ich objętość
– skutecznie hamuje wypadanie włosów
– dzięki wzmocnieniu cebulek włosa silniej je zakotwicza
– dotlenia skórę głowy oraz odżywia i nawilża włosy


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Kuracja znajduje się w malutkiej buteleczce z atomizerem, całość zapakowana dodatkowo w kartonowe opakowanie, na którym znajdziemy wszystkie informacje na temat stosowania kuracji. Atomizer działa idealnie w tym przypadku, nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu.
Konsystencja jest płynna, przezroczysta. Aplikujemy właśnie za pomocą atomizera. Ja psikam kilka razy na skórę głowy, zwłaszcza skupiłam się na tworzących się zakolach od związywania włosów gumką. Następnie wmasowuję preparat we włosy.


Działanie / Wydajność

Producent zaleca, aby po użyciu nie myć głowy przez 4 godziny, ja używam go codziennie, a głowę myję co drugi dzień. Po użyciu nie zauważyłam, aby włosy stały się bardziej przetłuszczone. Mimo, że kuracja jest malutka, mamy tam 30 ml i jest dość wydajny. Używam go niecałe 2 miesiące, z czego na początku nie stosowałam go codziennie i jeszcze trochę go zostało.

Czy stosowanie szamponu i kuracji wpłynęło na wzrost włosów oraz zapobiegało ich wypadaniu? 

Jestem ponad 2 miesiące po porodzie i prawie od początku nie karmię piersią. Moje hormony zaczęły "wracać na swoje miejsce" i rozpoczęło się okropne wypadanie włosów. Wręcz garściami. 
Na początku stosowałam sam szampon i wszystko było ok. Jednak po tygodniu włosy zaczęły mi okropnie wypadać. Przestałam go stosować (sądząc, że to może jego wina), ale wypadały nadal. Wróciłam więc do szamponu i zaczęłam kurację. 
Minął miesiąc, a włosy nadal wypadają, ale jest ich dużo mniej niż na początku. I niestety nie mam pojęcia czy to hormony się ustabilizowały, czy jednak kuracja pomogła. 
Oprócz tego pojawiły mi się baby hair, także myślę, że jakiś wpływ miała. Widzę też, że po ostatnim podcięciu już są dużo dłuższe.


Cena / Dostępność

Kuracja kosztuje około 15 zł i również można znaleźć w aptekach, a także online, np. Tutaj.







Mam mieszane uczucia co do stosowanych produktów. Tak jak pisałam, po porodzie zaczęły wypadać mi strasznie włosy, były dosłownie wszędzie. Gdy zaczęłam stosować szampon i kurację nadal wypadały, ale po pewnym czasie widzę, że jest ich mniej i pojawiły się nowe włosy na linii czoła. Także nie wiem czy to dzięki tym produktom, czy hormony doszły do siebie. Liczę, że może odrosną mi jeszcze włoski na zakolach, bo od związywania włosów tutaj jest największy problem.

pozdrawiam,


4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie wiesz do końca czy efekty to zasługa tego produktu. Sama szukam czegoś dobrego na wzmocnienie włosów, przyspieszenie wzrostu i ograniczenie wypadania, ale na razie nie znalazłam niczego godnego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy leciały na potęgę ale odkąd zaczęłam stosować serum Babuszki Agafii ten problem zdecydowanie się zmniejszył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, żeby hormony szybko wróciły do normy, a włosy rosły błyskawicznie i nie wypadały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy nie zdecyduję się na tę kurację. Na razie robię sobie przerwę, bo długo katowałam swój skalp wszelkimi wcierkami, ale za jakiś czas przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger