listopada 11, 2016

MOHANI | Olej z opuncji figowej - Esencja Luksusu


Olej z opuncji figowej mam okazję testować już od półtorej miesiąca, a tę przyjemność zawdzięczam Helfy.pl. Testerki nowych olejów Mohani zostały wybrane na fanpage i m.in. mi udało się załapać na testy. Najbardziej skusił mnie olejek z opuncji figowej ze względu na cudowne obietnice działania na skórę. Dziś mam dla Was recenzję tej esencji luksusu.



Luksusowy olejek najwyższej jakości dla skóry wymagającej szczególnej pielęgnacji. Jego każda kropla jest niezwykle cenna ze względu na trudny i kosztowny proces produkcji z owoców opuncji figowej.


Posiada wyjątkowo intensywne właściwości nawilżające oraz przeciwstarzeniowe. Określany mianem eliksiru młodości ze względu na wyjątkowo wysoką zawartość witaminy E. Regularny, delikatny masaż twarzy i szyi przy pomocy oleju z opuncji sprawia, że skóra jest zrelaksowana, dobrze nawilżona i bardziej sprężysta. Warto stosować go na noc, gdy procesy regeneracji są najbardziej aktywne. Cera rano zachwyci swą gładkością i promiennym wyglądem. Wieczorny masaż twarzy przy pomocy oleju z opuncji jest nie tylko bardzo relaksujący, ale też skutecznie  zmniejsza widoczność zmarszczek oraz opóźnia pojawienie się kolejnych. Zapewnia odczuwalny efekt liftingujący.


Olej z opuncji rekomendowany jest dla osób, których skóra posiada nieestetyczne blizny oraz przebarwienia, w tym plamy na dłoniach lub zmiany posłoneczne na twarzy.

Pomocny w walce z delikatną, przesuszoną okolicą wokół oczu, podatną na występowanie zmarszczek i cieni - nawilża, zauważalnie wygładza, daje wrażenie wypoczętego spojrzenia.


Kiedy warto sięgnąć po olej z opuncji?

  • Gdy skóra jest odwodniona.
  • Jeśli cera jest dojrzała i / lub wiotka.
  • Jeśli na skórze występują przebarwienia i blizny.
  • Gdy zauważalne są zmarszczki wokół oczu.
Olej z opuncji figowej Mohani posiada lekką konsystencję, zatem może być używany także w ciągu dnia. Nie pozostawia tłustego filmu. Odpowiedni do aplikacji nawet pod podkład. Jego zapach jest bardzo delikatny i nienachalny. Miejsca użycia: do twarzy (także wokół oczu), szyi i dekoltu, dłoni, całego ciała.


Kraj pochodzenia: Maroko
Opakowanie: szklana, ciemna butelka wyposażona w pipetę.
Objętość netto: 30 ml


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Olejek ten ma bardzo ładne opakowanie, od razu przyciąga wzrok. Samo opakowanie to szklana buteleczka z pipetą. Buteleczka jest oczywiście nieprzezroczysta, aby światło słoneczne miało ograniczony dostęp do zawartości. Pipetka działa sprawnie.
Konsystencja jest płynna, delikatnie oleista, ale nietłusta o zabarwieniu żółtawym. Zapach nie jest nieprzyjemny, jest delikatny.
Aplikujemy olej za pomocą pipety na palce i następnie wklepujemy w skórę.


Działanie

Zawsze obawiałam się stosowania olejków na moja cerę. Zawsze była problematyczna, trądzikowa. Po porodzie nadal mam zaskórniki, ale nie tak jak kiedyś i moja cera jest bardzo sucha, wręcz przesuszona na policzkach.
Olejek używałam dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Po nałożeniu nie odczuwa się żadnej tłustości na skórze, jak na swoją konsystencję jest lekki i wchłania się bardzo szybko, aż mam wrażenie, że po chwili już go nie ma. Na przesuszone policzki muszę wklepywać ciut więcej, więc zawsze aplikację zaczynam od nich. Przy jednej aplikacji zużywam 4-5 kropli, również w okolice oczu, ale tam na samym końcu, gdy zostaje mi reszta produktu na palcach.
Makijaż na takiej bazie trzyma się świetnie, nie skraca też trwałości podkładu. Olejek ten nie zapycha.


Po takim czasie widzę, że moja cera się zmieniła. Przebarwienia są jaśniejsze, cera wygląda bardziej promiennie i zdrowiej przede wszystkim. Skóra po takim czasie jest nawilżona, suche skórki się nie pojawiają, co w porze grzewczej było bardzo częste.
Mam wrażenie też, że zmiany posłoneczne, które mam pod oczami robią się jaśniejsze. Patrząc też na pory są zdecydowanie bardziej zwężone.
Olejek ten jest bardzo wydajny, używam o półtorej miesiąca i zużyłam 1/3 opakowania.


Cena / Dostępność

Olejek ten, jako że jego produkcja jest bardzo kosztowna i trudna nie należy do najtańszych. Ten kosztuje 127 zł / 30ml, a dostaniemy go na Helfy.pl


Zrobiłam też zdjęcia mojej cery przed i po, ja widzę dużą różnicę i to po takim krótkim czasie! Zdjęcia bez obróbki, światło może ciut inne było.






Olejek nie należy do najtańszych, jednak efekty uzyskane po takim krótkim czasie zaskoczyły mnie. Całe opakowanie powinno wystarczyć na około 5 miesięcy, więc w przeliczeniu na miesiące nie wychodzi aż tak źle. Ja używam go dwa razy dziennie, wiec przy stosowaniu na noc starczy na dłużej. Ja go bardzo polubiłam i mam zamiar kontynuować stosowanie!

 pozdrawiam,


5 komentarzy:

  1. Na pewno go kupię ale cena na razie jest dla mnie zbyt wysoka, muszę poszukać mniejszych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wysoka, ale jak pisałam przy takiej wydajności nie wychodzi tak źle :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście cera jest zdecydowanie uspokojona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cera bez dwóch zdań wygląda lepiej! Cena wydoka, ale jak widzę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No sobie nie kupię ale mój facet już zapowiedział, że chce go mieć i wez tu nie zwariuj ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger