grudnia 15, 2018

Podsumowanie 7 lat w blogosferze


Chciałoby się rzec - 7 lat, kiedy to minęło? Kto by pomyślał, że tak długo będę prowadzić tego bloga. Na pewno ja tak nie myślałam, gdy zakładałam bloga w 2011 roku :D
Długo zbierałam się, żeby naskrobać coś na ten temat, bo urodziny bloga były w listopadzie (pierwszy post pojawił się 13.11.2011), a tu zaraz święta :) mimo to, pomyślałam, że warto powspominać i opowiedzieć od czego to się zaczęło :)

Trochę historii :)



W ciągu tych 7 lat wiele zmieniło się w moim życiu, zakładając tego bloga miałam 22 lata :) To był rok 2011 i od niedawna miałam laptop i dostęp do internetu. Może się to teraz wydawać takie oczywiste, ale długo odkładałam na laptopa i kupiłam go za swoje odłożone pieniądze (i do tej pory z niego korzystam - za kilka dni dopiero będę mieć nowy laptop), internet miałam słaby, ale wystarczał na podstawowe działania :D No i tak powstał blog i wiedziałam, że będzie to blog kosmetyczny, bo czułam potrzebę dzielenia się swoimi opiniami w internecie. Tak powstał blog o nazwie cosmeticsmyaddiction.pl :)

Nie pamiętam dokładnie tego dnia, gdy zakładałam bloga. Pierwsze zdjęcia nie są powodem do chwalenia się, ale człowiek cały czas się uczy i widać jednak ten progress :) Poza tym kiedyś nie przykładałam takiej wielkiej uwagi do zdjęć, oczywiście starałam się, aby były jak najlepsze ;) Pamiętam też, jak "zbudowałam" z kartonu coś w postaci namiotu bezcieniowego, żeby mieć w czym robić zdjęcia :D
A tak zmieniały się banerki bloga - kto pamięta? :) Ten pierwszy był zrobiony przez inną osobę (już nie pamiętam :( ), drugi i trzeci robiłam sama ;)


Trochę statystyk


A teraz mamy 2018 rok i:
  • mój blog był wyświetlany ponad 1.000.000 razy,
  • na blogu opublikowałam już 895 wpisów,
  • Fanpage i Instagram mają już ponad 1300 fanów,
  • nawiązałam wiele świetnych znajomości z innymi osobami, m.in. dzięki spotkaniom blogerek, których nie poznałabym bez posiadania bloga,
  • tak samo podejmowałam wiele współprac, dzięki temu poznałam naprawdę wiele ciekawych marek wartych uwagi,
  • średnio miesięcznie blog odwiedza 8.000 UU (w lepszych okresach bywa i 10tys. UU) i ja naprawdę jestem z tego bardzo dumna!

W ciągu 7 lat najbardziej popularne wpisy to (wg wyświetleń, od największej ilości):

Także tak to wygląda, małe podsumowanie mi wyszło, ale nie chcę się za bardzo rozpisywać, mam ogromny sentyment do tego bloga i właśnie siedziałam przeglądałam stare wpisy z 2011-2012 roku :D
 
 
Dziękuję, że ze mną jesteście! <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger