grudnia 30, 2018

Moje paznokciowe zdobienie zimowo-świąteczne :)

xmas nails, winter nails

Na święta postanowiłam w tym roku nie iść w jednokolorowe paznokcie, tylko szukałam inspiracji ciekawych połączeń :) Chciałam coś z czerwienią, coś ewentualnie zmatowić i wyszło coś takiego z Realac oraz Eveline Cosmetics :)  Dawno nie pokazywałam swoich paznokci, z resztą rzadko je raczej fotografowałam, ale to jest coś czym chciałam się pochwalić :)


ZOBACZ TEŻ... ULUBIONE LAKIERY HYBRYDOWE NA JESIEŃ | ORAZ JESIENNA WISHLISTA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH

xmas nails, winter nails

Czego użyłam

Potrzebowałam dwóch lakierów - czerwonego i białego, plus jakiś pyłek na biel. Zdecydowałam się na:
  • Lakier hybrydowy Realac nr 96 - jest to wyjątkowy odcień z drobinkami, niżej zdjęcie tego kolorku bez efektu matu,
  • Lakier hybrydowy w odcieniu białym i jedyny jaki miałam to Eveline Cosmetics,
  • Delikatny pyłek do zdobień (chyba z aliexpress), niby to efekt syrenki.

xmas nails, winter nails

Jak widzicie pokusiłam się na pomalowanie części paznokci na biało i części na bordowo. 
Białego lakieru hybrydowego Eveline Cosmetics nałożyłam dwie warstwy, po utwardzeniu drugiej warstwy lakieru posypałam na warstwę dyspersyjną pyłek, nadmiar strzepałam pędzelkiem i utwardziłam topem.
Bordowego lakieru hybrydowego Realac nałożyłam dwie warstwy, a następnie utwardziłam matowym topem Semilac. Na tym narysowałam gwiazdki, które wyszły jak wyszły :D I takie nieutwardzone posypałam pyłkiem i utwardziłam w lampie. Nie kładłam już na to topu, by nie stracić zmatowionego koloru pod spodem :)

xmas nails, winter nails
xmas nails, winter nails
xmas nails, winter nails, realac, eveline

Może to zdobienie nie jest idealne (zwłaszcza jedna gwiazdka), ale podoba mi się i bardzo kojarzy mi się ze świętami, zimą, śniegiem i całym tym okresem zimowym :) A trzyma mi się już 2 tygodnie, może nie licząc dwóch paznokci, które dziś naprawiałam :D

Zobacz też inną recenzję podkładu na blogu→ VICTORIA VYNN - ENDLESS OCEAN NO. 031 + EFEKT LUSTRA
→ STYLIZACJA PAZNOKCI Z REALAC #TOKONIEC + NOWA KOLEKCJA ZIMOWO-KARNAWAŁOWA GLAMOROUS
→ LAKIERY HYBRYDOWE Z ALIEXPRESS - BLING I ROSALIND


Jak Wam się podoba to zdobienie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger