czerwca 01, 2012

Nowości w mojej kosmetyczce i nie tylko :)


W końcu coś udało mi się kupić, dlatego postanowiłam się pochwalić :) A zakupy to bardziej dla poprawienia nastroju, niż z konieczności. Po prostu kobieta wchodząc do sklepu kosmetycznego nie może nie wyjść bez niczego (o ile ma przy sobie gotówkę, kartę, bądź mężczyznę ;)

Wczoraj udało mi się kupić po BARDZO okazyjnych cenach poniższe produkty:
  •  La Roche Posay, Effaclar, Płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu twarzy 200ml (w aptece 40zł ja zapłaciłam 25zł)
  • Vichy Purete Thermale, oligo 25, pianka oczyszczająca do skóry pozbawionej blasku 50ml (w aptece 50zł, ja zapłaciłam 10zł! )
  • Vichy płyn miceralny 3w1 próbka 30ml, (dostałam za darmo)
  • Podkład Vichy aera tent, próbka 10ml (w aptece 85zł/30ml, ja zapłaciłam 10zł za 10ml)
Normalnie w aptece bym ich nie kupiła, bo są za drogie, ale znajoma siostry sprzedaje te kosmetyki nie wiem dlaczego tak tanio, ale nie wnikałam. Sprawdziłam w internecie, że nie są przeterminowane, testowałam to wszystko z nimi w porządku...

Moje marzenie się w końcu spełniło, mam pędzel HAKURO H50 do podkładu *_* Zawsze nie było jakoś okazji, aby kupić albo szkoda kasy. W końcu postanowiłam go teraz kupić. około 30zł (+ wysyłka)

Zamówiłam na allegro u tego samego sprzedawcy również cienie sleek AU NATUREL, bo szkoda wydawać na wysyłkę na jeden produkt :D
Kolejne marzenie spełnione :) Takie prezenciki na dzień dziecka dostałam od samej siebie :D Bardzo podoba mi się ta paletka, bo jest taka na co dzień i na szczęście ma kilka cieni perłowych. około 28zł (+ wysyłka)

Już jestem w posiadaniu trzech paletek Sleek, ale ja uwielbiam matowe cienie, a mam paletkę storm a ona jest prawie cala perłowa i używam tam tylko dwóch cieni, może trafi na wymianę niedługo, bo czas zaktualizować.
Chciałam kupić paletkę matową darks, ale są prawie same ciemne kolory, więc zrezygnowałam na rzecz au naturel.

Masło do ciała z shea o zapachu magnolii. Jest bardzo gęste, narzeczony powiedział, że wygląda jak twaróg :D Ma takie kryształki, ale po chwili rozpuszczają się  pod wpływem ciepła. Zapach cudowny! około 14zł/40ml więc wychodzi troszkę taniej niż za masła w TBS, więc muszę bardzo pomyśleć, czy nie przerzucić się na masła Organique :)

a na koniec próbki Johnson's dla dzieci. Cóż wypełniłam formularz i ja i zamówiłam DLA SIEBIE. Lubię używać kosmetyki dla dzieci, ciekawe jak te się sprawdzą. Najbardziej ciekawa jestem płynu do mycia włosów i ciała :)

I to tyle :) Dużo się uzbierało, ale u mnie jakoś tak z zakupami jest, że nie ma a potem jak kupuje to wszystko na raz :D (Pewnie wina tego, że dostane stypendium, wydam wszystko i resztę miesiąca żyję z resztek :D )

Przypominam o rozdaniu !! Ostatnie godziny ! :) Zapraszam, wystarczy kliknąć w banner po prawej i przeniesie Was do postu z konkursem :)

miłego wieczorku,
pozdrawiam,

57 komentarzy:

  1. ahh super łowy :))
    niech Ci się miło używa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm nie ma to jak małe przyjemności, choć w tym wypadku jest ich całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie okazje, że żal nie wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo :) próbki, tez ostatnio zamówiłam, jestem ich strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no z Vichy to Ci sie udalo :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się paletka sleeka

    OdpowiedzUsuń
  7. cienie sleeka są super, mam 3 paletki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdobycze ! :))

    zapraszam do mnie <3
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam masełko shea z Organique i żałuję, że nie wzięłam o zapachu magnolii tylko korzenne.
    Jest zbyt "męskie" ;)
    Ale nos może oszaleć jak się wącha tyle zapachów.
    Ja używam do ust i na mega suche partie ciała i jest ok.
    Cena też może być, bo masło jest bardzo wydajne.
    Do całego ciała dla mnie raczej się nie nadaje, jest zbyt treściwe. Chyba, że ktoś totalny "suchar" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wąchałam te korzenne, ale jakoś tak nie do końca czułam zapach, a ta magnolia mmm :)
      ja używam do całego ciała co jakiś czas na noc, taka terapia nawilżająca, bo po kąpieli mam bardzo suchą skórę :)

      Usuń
  10. Paletka jest boska. ;p
    Marzę o takiej. ;D
    Reszta zakupów też fajna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam właśnie Au Naturel, ale ciężkie mi idzie wymyślanie makijaży, może u Ciebie się zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie umiem malować super makijaży, tylko tak na moje potrzeby, ale może coś wymyślę :)

      Usuń
  12. Czaję się na tego Sleeka, czaję i nie mogę się zebrać do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, to faktycznie po okazyjnych cenach udało Ci się kupić Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. duża dawka przyjemności, zazdroszczę szczególnie Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Au natureeel *.* Marze o niej dniami i nocami! Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka i pędzel- zazdroszczę! To też moje małe marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tylko pytanie-jaki formularz wypełniłaś że otrzymałaś te produkty i czy za nie coś płaciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, właśnie? tam jest data urodzenia dziecka przecież :>
      też bym chętnie zamówiła, takie kosmetyki budzą moje zaufanie

      Usuń
    2. Mozna zaznaczyc ze jest sie w ciazy ja tez zamawialam ze 2 mies temu nic sie nie płaci za wysylke ani nic:)

      Usuń
  18. No ładnie, ładnie.Ja też kilka dni temu kupiła h50.mam nadzieje, że sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak zrobić sobie samemu prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziekuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też sobie sprawiłam prezenty na dzien dziecka;D i też chcę kupić pędzel z Hakuro ale nie wiem czy dokładnie ten sam nr :D wiem że podobny i do podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tego nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie dobrze się sprawował :)

      Usuń
  22. te masełka z Organique są faktycznie bardzo maślane i onieśmielają zapachem i nawilżeniem - szkoda tylko, ze cenę mają wysoką :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości, chyba najbardziej zazdroszczę Au naturel:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo tych zakupów :)
    Kurde jak ja ci zazdroszczę tych paletek Sleek'a to szok :)
    Po drugie moja koleżanka również sprzedaje takiego typu kosmetyki o połowę taniej niż normalnie a z kosmetykami jak najbardziej jest wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A i o co chodzi z wypełnieniem tego formularza ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sleeki <3
    jak dlugo czekalas na te paczke Johnsona, ja rowniez zamowilam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już nie pamiętam kiedy zamawiałam... Około tygodnia chyba

      Usuń
  27. Nieźle się obłowiłaś :) Ta znajoma, która sprzedała Ci taniej apteczne to może jest farmaceutką (lub zna jakąś)? Bo one mają tam bardzo duże rabaty, często się zaopatruję u takiej jednej ;)

    Co do Johnsona to jak zamawiałaś próbki? Bo ja coś gdzieś wypełniałam takiego, ale z tego co pamiętam można było tylko jedną wybrać, a przyznam że chętnie przygarnęłabym wszystkie cztery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kim ona jest, po prostu taniej sprzedaje :D Z Johnson's zamówiłam na ich stronie głównej :)

      Usuń
  28. Też mam zamiar wypróbować pędzel Hakuro tylko nie wiem na które się zdecydować:D
    Fajne zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne zakupy :) a paletka w moich ulubionach kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy blog!
    Z chęcią się dodam do obserwatorów i będę tu częściej zaglądać :)


    Przy okazji Zapraszam na :
    http://stylizacje-i-makijaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. uhh już miesiąc czekam na paczuszkę z johnsona! czekam i czekam i tracę nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger