listopada 12, 2012

Primark Beauty nail polish - mięta






Niedawno z wymianki otrzymałam cudowny kolor lakieru z Primark Beauty, niestety nie ma oznaczenia jaki to numer koloru, z tego co się orientowałam w internecie to do kupienia są w pakiecie 4 sztuk za 2 funty w primarku.

Na paznokciach prezentuje się cudownie (Z flashem)
Lakier ma dobre krycie. Jedna warstwa kryje wystarczająco, ale ja nałożyłam dwie, bo były lekkie prześwity. Schnie długo, używałam wysuszacza to i tak dopiero po pół godzinie mogłam coś zacząć robić...
Samo nakładanie lakieru nie stanowi problemu, bo pędzelek jest średniej wielkości.
Lakier jest bardzo trwały jak dla mnie! Po 2 dniach zaczął się ścierać na końcach.

(Bez flasha)



Zdecydowanie jest to teraz mój ulubiony kolor. Mięta z domieszką zieleni  ♥ do tego kolor jest pastelowy, rawie mat. Mój ideał :) Z tego co się orientuję, niestety dostępny tylko w sklepach primark.
Cena: £2 za 4 sztuki

jak Wam się podoba?

pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. śliczny kolor, ja nie znalazłam idealnej dla mnie mięty;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor świetny, ale chyba za dużo męczenia się z pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolor - delikatny, ale nie sposób go nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że długo schnie, bo kolor boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny lakier *__* ostatnio tylko w takich gustuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam bardziej pastelową miętę i w lato to był mój ulubiony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny,uwielbiam kolor miętowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger