czerwca 21, 2012

Tag: O mnie



Dawno nie było TAG-u, a że zostałam otagowana to dziś będzie post o mnie :)

ZASADY:

1.Należy napisać od kogo dostało się wyróżnienie.
2.Umieścić BANEREK.
3.Napisać 7 rzeczy o sobie.
4.Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom.

Zostałam wyróżniona przez amatris za co bardzo dziękuje :)

  1. Nazywam się Justyna i mam 22 lata, obecnie jestem na 3 roku studiów na kierunku informatyka i ekonometria na UwB. Planuję po zdaniu licencjatu iść na magisterkę na UG na ten sam kierunek :)
  2. Uwielbiam kosmetyki, nie jestem jakąś specjalistką, bardziej uczę się na własnych błędach :) Mam cerę mieszaną, problematyczną, może tego nie widać, ale mam trądzik, z którym borykam się odkąd tylko pamiętam.(dobra tapeta działa cuda ;D )...
  3. Uwielbiam czytać książki, sprawia mi to przyjemność. Teraz mam bardzo mało na to czasu niestety :( Lubię literaturę kobiecą, również literaturę faktu. Jeszcze muzyka to część mojego życia :) Wszędzie mi towarzyszy. Co lubię? Muzyka klubowa, pop, dubstep (walenie sztućcami o garnki :D ). W sumie wszystko co wpadnie w ucho...
  4. Strasznie boję się pająków !!! :OO Moja fobia odkąd tylko pamiętam, zdarzało mi się nawet płakać przez te potwory!! Rodzice zajmują się ogrodnictwem i czasami jak pomagam w szklarni to nie raz wyskakiwały nie wiadomo skąd!! Najgorsze, że mam teraz za oknem wielkiego pająka (NIE MIAŁ GDZIE BUDOWAĆ PAJĘCZYNY ?! ) i mimo, że mam moskitierę to boję się okno otwierać na noc...
  5. Może nie wyglądam, ale jak to mówi mój narzeczony jestem "twarda" z zewnątrz (nic nie okazuję, że coś mi jest, tzw. poker face), ale w środku mięęęciuuuutka. A jestem strasznie płaczliwa, tym bardziej jak się zdenerwuję.
  6. Czasami zdarza mi się przekląć...
  7.  NIESTETY uwielbiam słodycze, to jest moja słabość. Kiedyś co prawda jak byłam na rygorystycznej diecie to nie jadłam, ale nie da się przestać lubić czekoladę, a może macie jakiś sposób na to :D
A oto ja:


Chciałam otagować dziewczyny, ale ja już nie wiem kto miał ten tag, więc zapraszam każdą chętną :))

pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. Ja przez moją nadwrażliwość zębów odsunęłam czekoladę i wcale za nią nie tęsknie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ja mam właśnie bardzo nadwrażliwe zęby po zdjęciu aparatu...

      Usuń
  2. Ja także zmagam się z trądzikiem ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :)
    Ooo ja tak samo jestem strasznie płaczliwa :)

    PS
    Kochana zmieniłabyś tą czcionkę na jakąś inną , bo strasznie ciężko się czyta jest taka blada , niewyraźna albo ja jestem ślepa bo mam mimo wszystko wadę wzroku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja nie wiem czemu była taka jasna ta czcionka... Jak czytałam to też mi się zlewało i zmieniłam jeszcze zanim powiedziałaś hehe :D

      Usuń
  4. mi też się czasami zdarza przeklnąć... w sumie jakieś milion razy na dzień xD

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm no ja tak skromnie zaokrągliłam do czasami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie napisałaś najważniejszego, mój mały uparciuszku... ;)

    Misio Pysio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zostałam otagowana i zebrać się nie mogę:)
    To musi być naprawdę dobra tapeta, bo trądziku ani śladu, tylko piękna gładka buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam aż takiego strasznego trądziku, ale jak nie mam podkładu to jest widać dużo niedoskonałości...

      Usuń
  8. Też nie potrafię zrezygnować ze słodyczy :(
    Podziwiam osoby, które nie lubią słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ekonometria brzmi przeraźliwie :P miło że odpowiedziałaś na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ryczę jak idiotka jak się zdenerwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli nie masz nic przeciwko odpowiem chętnie na ten tag. Jeśli będziesz chciała obaczyć moje odpowiedzi to podam link w odpowiedzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam książki :) Teraz nie mam czasu za bardzo, ale na wakacjach to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu są moje odpowiedzi. Będzie mi bardzo milo jeśli przeczytasz moje wypociny ;P

    http://swiatcataliny.blogspot.com/2012/06/tag-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger