października 10, 2012

Moja pielęgnacja włosów

Jak widać na zdjęciu pielęgnacja moich włosów jest dość spora, tak mi się przynajmniej wydaje :)

Nie zawarłam w tym olejów, bo po prostu zapomniałam :) Ale dokładnie o tym niżej...

Pierwsze co to szampony, w tej chwili mam jeden taki ulubiony. 
  • Mowa o szamponie z Yves Rocher przywracający blask - Na zdjęciu buteleczka prawie pusta, ale już mam kupione nowe opakowanie, które pokazywałam we wcześniejszym poście zakupowym. Włosy są bardziej miękkie i takie jakieś fajne po tym szamponie :)
  • Drugim szamponem, który niestety nie przypadł mi do gustu i nie używam go w tej chwili jest szampon jajeczny z Joanny. Jakoś za bardzo rozjaśnia mi farbowane włosy, tak mi się jakoś wydaje i niestety u mnie nie sprawdził się.

Odżywek mam troszkę więcej, ale w tej chwili używam tylko tych.
  • Gliss kur ultimate repair - naprawdę dobra odżywka, fajnie pomaga rozczesywać włosy, na pewno jak się skończą moje odżywki to kupię ją jeszcze,
  • Tołpa odżywka odbudowująca - bardzo pięknie pachnie, pomaga rozczesywać włosy, są jakby gładsze i nie szkodzi,
  • Isana dwufazowa odżywka bez spłukiwania - póki co nie widzę rewelacji, jakoś z rozczesywaniem po jej użyciu i tak mam problem.


  • Z masek do włosów obecnie używam pilomax express wax i bardzo sobie ją chwalę. Recenzja tutaj.
  • Kąpiel odbudowująca oraz spray regenerujący Marion bardzo lubię, recenzja Tutaj.
  • Kupiłam również mgiełkę termoochronną do używania z Marion często suszę włosy i postanowiłam je jakoś zabezpieczyć.

Do tego 1-2 razy w tygodniu używam oleju na włosy i zauważyłam, że moje włosy są bardziej gładkie i błyszczą się. Rozjaśniane końcówki mniej, ale na pewno jest lepiej niż przed używaniem olei. W tej chwili używam:
  • olej arganowy kosmetyczny,
  • olej kokosowy vatika,
  • olejek Green Pharmacy na porost włosów.
Może macie jakiś dobry sprawdzony szampon bez sls? Polecicie mi coś, bo szukam ciągle swojego KWC.

pozdrawiam,

26 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta kąpiel odbudowująca włosy Marion no i w końcu muszę sobie sprawić olej rycynowy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ocet z Mariona jest świetny, kupiłam 2 opakowania na Allegro i bardzo je oszczędnie zużywam. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś rzeczy z Marion??

    Dla mnie fajny szampon bez SLS to Biowax - na razie wypróbowałam tylko przeciw wypadaniu włosów, ale czaję się na inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je w Gdyni naprzeciwko "melanżu" koło dworca pkp :)

      Usuń
  4. Ooo to już wiem :D tzn. wiem gdzie Melanż i dworzec pkp, ale pewnie drogerie znajde:D Dzieki Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zaczęłam używać antycellulitowego olejku z Alverde i zauważyłam dużą poprawę stanu włosów już od 1 użycia. Poza tym włosy lekko się rozjaśniają - to pewnie dzięki cytrynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam o kosmetykach alverde, ale ciężko z dostępnością ;)

      Usuń
  6. bardzo lubie tą mgiełkę termoochronną

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mnie zastanawiały odzywski w sprayu isany - teraz wiem że nie zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mgiełka Marion jest niesamowicie wydajna! Używam codziennie już któryś miesiąc i nadal jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą odżywkę z Gliss Kur i też ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inny szampon Z Apteczki Babuni. Z miodem i mlekiem, ten u mnie sprawdza się dobrze i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marionowe mnie ciekawia, bo nigdy ich nie mialam :)) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam Babydream , jest bez Sls i w dodatku tani

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne produkty :) zastanawiam się nad szamponami z yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płukanka bardzo mi się spodobała i napewno będę do niej wrcać, jednak spray jest beznadziejny bo prawdę powiedziawszy nic nie robi tylko puszy włosy a szkoda bo płukanka bardzo dobra i tego samego spodziewałam się po sprayu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chętnie wypróbowałabym kąpiel odbudowującą firmy Marion, ale nigdzie nie mogę jej dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kosmetyki z marion - dla mnie sa jedne z najlepszych . Nie dosc ze nie sa drogie to i bardzo wydajne - a zapachy komsetykow sa bardzo cudowne ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój absolutny KWC bez SLS- BabyDream fur Mama- balsam do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam ochote na produkty z Marion :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger