października 22, 2012

nowy wygląd bloga !!









Już dawno wprowadzałam zmiany na mojego bloga, ale ja nie mam aż takiej inwencji twórczej jak Kasia z bloga http://wymien-sie.blogspot.co.uk . Jest rewelacyjna, jeżeli chcecie wprowadzić coś nowego to naprawdę z czystym sumieniem Wam polecam :) Banner i całość wyszła jak dla mnie idealnie i jestem bardzo zadowolona :)
Najlepszy jest animowany pasek zakładek, który wyszedł po prostu cudnie ♥


A co Wy sądzicie o nowym wyglądzie? :)

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. A niech mnie! Jakie rewelacyjne zakładki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coś czuję, że też poproszę o pomoc, albo małą instrukcję. Sama planuję zmiany na blogu. Nawet nie wiem jak to nazwać, obrazkowe zakładki :P

      Usuń
  2. W pasku zakładek już jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Pasek zakładek rzeczywiście cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny nagłówek oraz pasek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda i całkowicie pasuje do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo miło i przyjemnie, no i ten kot w prawym dolnym rogu... - extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! :))

    + zapraszam do komentowania też mojego ^^
    http://www.mollymango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiany jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To już wiem gdzie się udać po pomoc :D Dzięki, u Ciebie wyszło naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra! zaraz zajrzę na bloga autorki nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo, naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana genialna ! Najlepszy ten kot w prawym dolnym rogu :

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie :) swietna zmiana a najbardziej podoba mi sie czarny kot w dolnym rogu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. farby do fryzur intymnych

    Najlepsze produkty z Nowego Yorku Farby do stylizacji i koloryzacji miejsc intymnych
    Kremy do depilacji okolic bikini i twarzy Sprawdzone produkty od Betty Beauty
    Pielegnacja okolic bikini bez podraznien.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger