października 13, 2012

Etude house - Baking Powder BB deep cleansing foam. Pianka oczyszczająca







Postanowiłam zrobić dziś recenzję pianki głęboko oczyszczającej z BB kremów, ale ja nie używałam jej tylko do tego, a to z tego względu, że nie używam BB kremów, bo wszystkie próbki, które miałam były za jasne...

Pianka zamknięta w dużej tubie o pojemności 150ml, oczywiście napisy na opakowaniu są napisane krzaczkami, więc niestety nie mam składu, mimo że szukałam w internecie :) Dodam, że opakowanie jest po prostu śliczne i do tego wygodne w użyciu.
Cena jest dość wysoka, bo na ebayu widziałam za około 50zł
Dostępność jest minusem, bo możemy ją kupić tylko poprzez internet.

Zapach jest mało wyczuwalny, ciężko go określić, jakby lekko kwiatowy, taki bardzo delikatny i świeży.

Wydajność jest bardzo zadowalająca. Ja tę piankę mam chyba od maja i nadal ją mam. A zdążyłam sporą próbkę odlać :) Do użycia jej trzeba użyć zaledwie kropelkę i spienić na palcach przy użyciu wody. Następnie masuje się twarz i podczas użycia czuć drobinki peelingujące.

Skóra po użyciu jest niesamowicie gładka, miękka i oczyszczona. Nie wysusza skóry. Zawsze jej używam do ostatecznego oczyszczenia twarzy, czyli makijaż zmywam dwufazówką oraz chusteczką do demakijażu i następnie ta pianką.  Nie używam jej codziennie, ze względu na peelingujące drobinki.



Chętnie kupiłabym kolejne opakowanie, ale wolę wypróbować coś nowego :) Wam polecam ten produkt, bo na mojej suchej cerze sprawdził się bardzo dobrze.

pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. Produkt ma ładne opakowanie a jak i jeszcze nadaje się na suchą cerę to co chcieć więcej ;) ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jeszcze do niego wrócisz? ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. o cos nowego ;D cos fajnego :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger