października 25, 2012

Zamian Gold Cacao Pack

źródło: http://www.aishop.com.my/usr_images/imageGallery//screen/4669.jpg





Dziś przybywam z taką małą opinią na temat maski, którą miałam okazję używać. Niestety miałam tylko próbkę, która starczyła mi na kilka użyć, więc nie będzie to recenzja, lecz tylko opinia o produkcie,  którą jestem w stanie teraz wystawić.






Nadaje się  do wszystkich rodzajów cery.  Polecana dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.
Wysoka skuteczność gwarantowana-  98% użytkowników było usatysfakcjonowanych działaniem tej maski.
Działanie:
-nawilża i regeneruje
-zmniejsza pory
-leczy skórę trądzikową
-przywraca elastyczność
-kontroluje wydzielanie sebum
-ujędrnia i zmiękcza skórę
-uspokaja i utrzymuje właściwe pH skóry
-rozświetla i redukuje przebarwienia
-działa przeciwzmarszczkowo
Już za czasów Kleopatry czyste złoto było wykorzystywane w walce o młodą skórę. 
Spowalnia spadek poziomu kolagenu i elastyny co zapobiega zwiotczeniu skóry. 
Stymulacja wzrostu komórek regeneruje i ujędrnia skórę.
Składniki:
kwasy AHA, sproszkowane kakao, kwas hialuronowy, kolagen roślinny, ekstrakt z aloesu,  koenzym Q10
źródło: http://agowepetitki.blogspot.com/








Na wizażu padła propozycja rozbiórki tej właśnie maski do twarzy, postanowiłam spróbować, ponieważ wiele osób zachwalało sobie ją :)
Dla mnie świetna maseczka, po otwarciu ulatnia się z opakowania zapach czekolady, że mam chęć zjeść tę maseczkę :D 
Jak widać produkt ma brązowy kolor (ah czekolaaada ;) i drobinkami "złota".

Twarz po nałożeniu maski lekko zaczęła szczypać, ale to tylko przez chwilę. Maskę trzymałam na twarzy przez około 15 minut, aż do zastygnięcia maseczki.
Troszkę ciężko ją zmyć z twarzy, strasznie brudzi wszystko dookoła, a przy zmywaniu gąbeczką zabarwiła mi ją :)

A teraz efekty, po kilku zastosowaniach ciężko zauważyć. Niestety pory na długo nie zwęża, po zmyciu maseczki rzeczywiście pory są zwężone, ale później znów wszystko wraca do normy...
Oczywiście skóra jest oczyszczona, gładka w dotyku. Troszkę poprawiła mi się kondycja skóry, zniknęło sporo krost, tylko nie wiem czy to dzięki tej maseczce czy nie... Za krótko jej używałam, żeby móc to stwierdzić.
Niestety dostępna jest tylko poprzez strony internetowe (np. ebay).
Cena nie jest wygórowana, bo sprawdzałam całe opakowanie kosztuje 11$ i darmowa wysyłka, więc nie jest dużo za tubę o pojemności 150ml.







Produkt całkowicie godny polecenia, gdybym teraz dysponowała gotówką chętnie kupiłabym całe opakowanie, oczywiście nie sama, bo nie umiem kupować na ebayu, ale musiałabym się w to wgłębić ;)

pozdrawiam,


14 komentarzy:

  1. Niezłe zestawienie składników. Taka bomba wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa czekoladaaaa! ja chcę to! ale obawiam się, że mogłoby być gorzej ze mną i bym ją zjadła skoro mówisz, że tak pięknie pachnie... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah no właśnie trzeba byłoby się opamiętać, żeby jej nie zlizać z twarzy :D

      Usuń
  3. Dla mnie ebay to tez czarna magia :P
    A maseczka widać warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pachnieć musi ładnie, ale tak trochę mało tych plusów, nie wiem, czy faktycznie zwęża por, czy kontroluje wydzielanie sebum :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie napisałam, że porów nie zwęża na długi dystans, tzn są zwężone po zmyciu maseczki, ale nie na długo :( Skóra również jest matowa, ale właśnie tylko po zmyciu wieczorem, rano już jest "normalna"

      Usuń
  5. ja to z ebayem nie jestem obeznana, więc raczej jej nie zamówię... może kiedyś dotrą te maseczki na allegro, to wtedy zobaczymy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zdjęcia w takich maseczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa ta maseczka :) chetnie ja kupie zeby sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa maseczka :)
    haha przekupiłaś mnie tymi zdjęciami w niej na twarzy:)
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger