czerwca 19, 2014

CLINIQUE | Anti Blemish Solutions. Liquid makeup - podkład korygujący nr 03







Odkąd pamiętam używałam drogeryjnych podkładów, na lato w tamtym roku postanowiłam zakupić podkład z MAC, o którym może jeszcze pojawi się notka za jakiś czas, jednak na zimę okazał się za ciemny. Moja cera na zimę znacznie się pogarsza, już jesienią jest z nią źle - problem to trądzik. 
Staram się go leczyć, jednak mało co pomaga. Na zimę zakupiłam więc polecony przez Panią ekspedientkę podkład Clinique anti blemish solutions, właśnie do cery z problemami trądzikowymi. 

Używam go aż do tej pory, więc zachęcam do zapoznania się z moją opinią na jego temat :)







Płynny podkład korygujący i zapobiegający wypryskom CLINIQUE z serii Anti-Blemish Solutions. Lekki, beztłuszczowy podkład w płynie o przedłużonej trwałości. Natychmiast wygładza skórę, nadając jej równomierny odcień, a po dłuższym stosowaniu specjalnie dobrana mieszanka aktywnych składników pomaga niwelować powstawanie zaskórniaków i wyprysków.
Odblokowuje pory w skórze, ma działanie odświeżające i lekko chłodzące, pielęgnuje wrażliwą i suchą skórę.
Przeznaczony do każdego rodzaju skóry z problemem wyprysków i zaskórniaków.
Beztłuszczowy, niekomedogenny, bezzapachowy.







Podkład kupujemy w ślicznym, w sumie dość kiczowatym kartonikowym opakowaniu, które niestety wyrzuciłam i nie zdąrzyłam sfotografować, dlatego skorzystałam z wyszukiwarki, aby Wam je pokazać.
źródło
Samo opakowanie jest średnio wygodne, nie ma pompki. Posiada "dziubek" i trzeba ścisnąć opakowanie, aby wydobyć produkt. Wydaje się, że opakowanie jest pół-przezroczyste, jednak nie. Nie widać kiedy jest koniec podkładu, możemy się tylko domyślać ;)

Podkład ma bardzo fajną konsystencję, nie jest mocno leisty, ale nie jest też za gęsty. Używanie go to sama przyjemność. Świetnie wtapia się w cerę, nie tworzy smug, nie tworzy efektu maski. Cera po nim się również mocno nie świeci.
Tak jak wspomniałam mam cerę trądzikową mieszaną. Podkład sprawdza się tutaj idealnie, nie zapycha i nie tworzy nowych wyprysków, nie zapycha porów, wyrównuje koloryt skóry.
Używam go prawie codziennie i wytrzymuje na twarzy cały dzień w pracy, może nie w takim stanie jak po nałożeniu rano, ale i tak jest rewelacja. 
Nie wiem jak z obietnicą producenta o niwelowaniu zaskórników, bo moja cera jest kapryśna i czasami wygląda świetnie, a czasami jest tragedia i nie zauważyłam, aby podkład wpływał pozytywnie na ten aspekt.

Kryje bardzo dobrze, przy tak lekkiej konsystencji. Jest też bardzo wydajny, przy codziennym używaniu wystarczył mi do tej pory na  ponad pół roku.
Cena: ok. 115 zł
Dostępność: Sephora, Douglas itp. oraz sklepy internetowe - ja kupiłam go w Fashion House w Gdańsku w jednym ze sklepów w cenie około 80zł)






Podkład idealny dla mojej cery - świetnie kryje, ma lekką konsystencję, nie zapycha, idealnie wyrównuje koloryt skóry... Nie znalazłam jeszcze tak idealnego podkładu dla mojej cery. Uwielbiam! Mimo tak wysokiej ceny warto go mieć.

pozdrawiam,


17 komentarzy:

  1. Świetnie kryje ten podkład. Ja mam bardzo suchą skórę, nie wiem czy dobrze nawilża, czy nie wysusza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszaną, miejscami sucha i nie podkreśla suchych skórek :)

      Usuń
  2. Krycie super, warty swojej ceny :) ja nie mialam jeszcze nic z Clinique, ale bardziej kusi mnie ich pielegnacja niz kolorowka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też kusi jeszcze pielęgnacja, z kolorówki to właśnie podkłady i ewentualnie pomadki ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny efekt, tworzy na twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda na buzi i brawa za trwałość, też by mi się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena trochę powala...
    Nie używałaś drogeryjnych podkładów... tzn w ogóle nie używałaś podkładów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... Nigdzie nie pisałam, że nie używałam drogeryjnych podkładów? :D
      Pisałam, że odkąd pamiętam używam drogeryjnych podkładów :)

      Usuń
  6. Całkiem fajny podkład - ciekawa jestem czy poradziłby sobie z moimi niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z moimi sobie radzi, to myślę że z Twoimi również :)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś ten podkład i również byłam z niego bardzo zadowolona :) Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad ponownym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie zakrył co trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze się spisał na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger