czerwca 14, 2014

L'OREAL | Volume Million Lashes - Tusz do rzęs So Coulture








Jakby ktoś mnie zapytał jaki tusz do rzęs ostatnio gości na moich rzęsach, to odpowiedziałabym, że właśnie ten. Noszę go non stop, używam go praktycznie codziennie...  Dziś przyszedł czas na recenzję, zapraszam więc na więcej.






Ultraprecyzyjna szczoteczka Couture definiuje i otula tuszem każdą rzęsę. Bogata formuła o zniewalającym zapachu, zawiera płynny jedwab i czarne pigmenty aby nadać rzęsom intensywną objętość bez grudek. Rzęsy jak zwielokrotnione.

Szczoteczka Couture o wyjątkowo drobnych i miękkich włóknach, łączy w sobie delikatność i precyzję, aby dotrzeć do każdej rzęsy zapewniając równomierne rozdzielenie i elegancki efekt.

L'Oréal Paris opracował specjalną formułę, która pozwala pokryć rzęsy intensywnie czarną zasłoną. Wysokiej jakości materiał – formuła „płynnego jedwabiu” – delikatnie pokrywa każdą rzęsę, by nadać objętość i intensywność barwy, podkreślając oczy jedwabistą czernią.

Twoje oczy zyskają elegancką oprawę i szykowny rys w najdrobniejszym szczególe dzięki innowacyjnej formule Volume Million Lashes So Couture o zniewalającym zapachu.







Szczoteczka jest silikonowa, na szczęście nie jest tak duża jak w tym tuszu, dzięki temu bardzo rzadko mam ubrudzoną powiekę, co zdarzało się przy innych tuszach do rzęs. Producent obiecuje, że rzęsy wyglądają jak zwielokrotnione i jest to w 100% spełniona obietnica!

Tusz ten zapewnia wydłużanie rzęs, podkreśla je i podkręca. Rzęsy są idealnie rozdzielone.Do tego są pogrubione oraz kolor jest naprawdę bardzo intensywny. 
Na początku używania ten tusz jest rzadki, w sumie jak wszystkie inne tusze, z którymi miałam do czynienia. Oczywiście po pewnym czasie zaczyna się robić coraz gęstszy i w związku z tym przyjemniejszy w używaniu. Nie tworzy grudek na rzęsach.
Co do wydajności to ciężko powiedzieć, używam go praktycznie codziennie jak wspomniałam, a otrzymałam go około 2 miesięcy temu i wydaje się, jakby miał się nigdy nie skończyć ;)
Wytrzymuje na rzęsach cały dzień, również po siłowni jest nienaruszony.
I jeszcze na dodatek pachnie czekoladą :)
Cena: ok. 50zł
Dostępność: Drogerie,







Tusz ten zagościł u mnie na co dzień, jest idealny. Świetnie rozczesuje rzęsy, podkręca je i delikatnie pogrubia. Ale ile oczu tyle opinii, same oceńcie jak Wam się podoba efekt na rzęsach, mnie zadowala w 100%. Jedyny minus to cena, jednak warto go szukać na różnych promocjach.

pozdrawiam,


mimo iż otrzymałam ten produkt w ramach testowania nie wpływa to na moją opinię.


21 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na rzęsach :)
    No i ten zapach! Coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten efekt bardzo odpowiada, a zapach rano podczas makijażu tak się nie zauważa :)

      Usuń
  2. fajny ten tusz,ale cena już mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez cena sie nie podoba ;p zostane przy moim skromnym tuszu z Lovely ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, cena zdecydowanie zbyt wysoka... Zwłaszcza, że jak do tej pory nie znalazłam odpowiedniego dla siebie tuszu, w którym bym się zakochała :/ Więc jeżeli chodzi o zakup tego tuszu do testowania, to podziękuję...
    Swoją drogą, może znasz jakiś tusz godny polecenia a niedrogi, który mocno podkręci problematycznie proste rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto poczytać opinie o nim przed zakupem, a najlepiej porównać z kimś kto ma podobne rzęsy :)
      Co do tuszu, to świetny jest Wibo Growing Lashes - też o nim kiedyś pisałam jest świetny i tani :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Z pewnością go przetestuję.

      Usuń
  5. W regularnej cenie na pewno bym go nie kupiła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bym się skusiła, ale są tak często promocje więc warto poczekać :)

      Usuń
  6. Przepiękne rzęsy :-) Będę polować na tą maskarę na następnej promocji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten tusz jednak nie używam na na razie, czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzęsy, ja tez bardzo polubiłam ten tusz i powoli się zastanawiam czy nie zdetronizuje on ulubionego od lat Masterpiece Max :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam o nim same pozytywne opinie, to będzie mój kolejny zakup tuszowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, lubię za to False Lash Wings.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt taki typowo dzienny. Myślę, że taki efekt można uzyskać też tańszymi maskarami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger