czerwca 21, 2014

WYNIKI | Clinique Chubby Stick z kosmetyczką !!







Dziś podczas zakupów w Fashion House zaszłam do mojego ulubionego sklepu, czyli The Cosmetics Company Store, który ma w sprzedaży marki takie jak Clinique, Estee Lauder, DKNY, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna oraz MAC. Co prawda produktów MAC nie mają za wiele ;) Za to ceny mają dużo niższe niż normalnie w drogeriach.
Zakupiłam tonik złuszczający oraz zestaw kosmetyczkę wraz z kredką do ust Chubby Stick, na którą od dawna miałam chęć. 

Jako, że nie zapomniałam również o  moich czytelnikach mam dla Was właśnie taki sam zestaw! :)
Kosmetyczka jest taka urocza, do tego malutka i po prostu dla mnie idealna, już urzęduje w mojej torebce ze wszystkimi produktami do ust, które noszę przy sobie. Oczywiście wraz z najnowszym nabytkiem!

Wy również możecie stać się posiadaczem tejże kosmetyczki wraz z kredką do ust Chubby Stick w kolorze plumped up pink. Aby wygrać należy się zgłosić poprzez formularz! :)
Regulamin: 
1. Organizatorem rozdania jest www.cosmeticsmyaddiction.pl
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być obserwatorem bloga www.cosmeticmyaddiction.pl
3. Zgłoszenia przyjmowane są od 21.06.2014 do 13.07.2014.
4. Kosmetyki są nowe, nieużywane.
5. Wysyłka tylko na terenie Polski.
6. Aby się zgłosić należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia nie kompletne nie będą brane pod uwagę.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni. 
8. Zwycięzców poinformuję e-mailem o wygranej i będę czekać na adres 2 dni od momentu wysłania informacji o wygranej. W przypadku nie uzyskania adresu wylosuję kolejną osobę. 
9. Dodatkowe losy można zdobyć umieszczając informację na blogu w postaci banneru na stronie (nie dotyczy blogów, które są tylko blogami rozdaniowymi)

  1. Publiczna obserwacja bloga (warunek konieczny) - pierwszy los, 
  2. Dodanie mojego bloga do blogrolla - drugi los, 
  3. Notka o moim rozdaniu na Twoim blogu - ze zdjęciem głównym z tego posta i linkiem do mojego bloga oraz linkiem do tego posta :) - trzeci los, 
  4. Banner na Twoim blogu w pasku bocznym ze zdjęciem głównym i linkiem do tego rozdania - czwarty los, 
  5. Polubienie mojego bloga na facebooku (po prawej panel boczny) - piąty los  
  6. Udostępnienie publicznie TEJ informacji o rozdaniu na FB:  - szósty los
  7. Siódmy los jest dla top komentatorów, czyli:
Michasia S.(64) anitk4(63) Chabrowa(63) KasiaPL(45) mixoflife(34) ...SZKATUŁKA...(32) Anjaa1103(27) coraz-mniej(27) Wera(26) malenka(23) Katsuumi(23) samatonazwij(23) sauria80(21) Nena(21) Vera(20) pirelka(20) mleczna(20) Adziaem(19) Madlen(17) One_LoVe(15)

Łącznie można zdobyć 7 losów.

A WYGRYWA:

już piszę maila :)

pozdrawiam,


17 komentarzy:

  1. Zgłoszenie już wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, moje zgłoszenie poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszenie wysłane;)
    Muszę się w końcu do tego sklepu wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam problem, żeby przesunąć formularz do końca :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam. :)
    Widzę, że nie tylko ja lubię jeździć do Fashion House. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz mi powiedzieć o co chodzi z losami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Już <3
    Byłoby mi bardzo miło i byłabym bardzo wdzięczna gdybym wygrała :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger