czerwca 22, 2014

Keratynowe prostowanie włosów - efekty przed i po

Keratynowe prostowanie włosów - efekty przed i po

Dziś chciałabym Wam przybliżyć troszkę zabieg keratynowego prostowania włosów. Sama bardzo długo się nad tym zastanawiałam, bo zabieg jest drogi no i nie byłam pewna czy długo się efekt utrzyma.
To nie jest recenzja, bo minął dopiero miesiąc. Opowiem Wam o tym zabiegu i co ja o tym sądzę.


Co to jest kreatynowe prostowanie włosów??



True Keratin System - zabieg pielęgnacyjny z efektem prostowania włosów.
Trwałe i bezpieczne prostowanie włosów innowacyjną metodą True Keratin System. Specjalna formuła rewitalizująca i odmładzająca włosy, eliminuje puszenie i kręcenie. Kuracja ta nie zawiera substancji chemicznych i można ją stosować do każdego typu włosów. Zabieg można stosować na włosy farbowane!! Jeżeli masz dość niesfornych fal i loków ten zabieg jest dla Ciebie. Dodatkowo keratynowe prostowanie głęboko nawilża włosy. Im bardziej zniszczone włosy tym dłużej utrzymuje się efekt prostowania. Włosy idealnie proste przez 4 miesiące i odżywiane powłoką keratyny.

Ile kosztuje keratynowe prostowanie włosów?


Ja miałam wykonywany zabieg w gabinecie fryzjerskim, jako że sama nie znam się na wykonywaniu tego w domu. W zależności od długości włosa ceny są różne. Zapłaciłam 390zł za zabieg na włosach długich.
Jeżeli sami zdecydujemy się zrobić taki zabieg to będzie to tańsze, bo wystarczy kupić na allegro odpowiednie produkty (szampon, odżywkę oraz oczywiście preparat prostujący).

Dla Kogo keratynowe prostowanie włosów?


Dla dziewczyn z włosami farbowanymi, zniszczonymi zabiegami chemicznymi, rozjaśnianymi. Keratynowe prostowanie włosów polecane jest osobom o włosach skłonnych do „puszenia się”, przesuszonych, sianowatych, zniszczonych, bezkształtnych, trudnych do ułożenia. Im bardziej włosy zniszczone, tym bardziej widoczny będzie efekt prostowania oraz odbudowy i tym dłużej się utrzyma.


Ja zdecydowałam się na zabieg w salonie kosmetycznym Le sourire niedaleko mnie w Gdyni. Byłam tam pierwszy raz, a już wiem że będę tam chętnie wracać. Przemiła, rodzinna atmosfera i cały zabieg Pani mi tłumaczyła krok po kroku. 

Efekt, który otrzymałam od razu po wykonaniu zabiegu: 
Keratynowe prostowanie włosów - efekty przed i po


To bardzo ważne, aby 2 dni po zabiegu nie myć włosów, nie upinać ich w kucyk, nie upinać spinkami. nie używać żadnych produktów stylizujących. Dla mnie to było bardzo ciężkie, bo u mnie już na drugi dzień włosy są przetłuszczone, a po 2 dniach moje włosy wyglądały jakby były przez tydzień niemyte, a to ze względu na keratynę...


Cały zabieg trwał 2,5 godziny. Umycie włosów, nałożenie keratyny, odczekanie odpowiedniego czasu i wyprostowanie ich. Oczywiście konieczny jest zakup odpowiedniego szamponu i odżywki w celu utrzymania efektu na dłużej. Szampon nie jest aż tak bardzo konieczny, ale wolałam już zakupić komplet. Oczywiście to dodatkowy koszt 160 zł za szampon i odżywkę.

Efekty utrzymują się nawet do 5 miesięcy, więc naprawdę długo. Ja jeszcze po ROKU miałam włosy gładsze niż kiedyś, ale to wszystko zależy od włosów.


Zdecydowałam się na ten zabieg, ponieważ:

- moje włosy były zniszczone przez farbowanie, prawie codzienne suszenie włosów,
- zawsze marzyłam o gładkich prostych włosach i byłam ciekawa jak będę w nich wyglądać,
- łatwość ze stylizacją rano, wystarczy uczesać i fryzura gotowa. Do tej pory moje włosy na drugi dzień wyglądały źle i zawsze je upinałam - teraz noszę je prawie zawsze rozpuszczone. Nawet po umyciu i wysuszeniu włosy są proste bez prostownicy.
- nie puszą się ! 
- włosy wydaja się zdrowsze nawet na końcówkach,
- wydaje się, że włosy są teraz ciemniejsze, mają jednolity kolor.
- nie ma tak, że każdy włos idzie w swoją stronę, nawet grzywkę mogę teraz mieć :)

Niestety są też malutkie wady tego zabiegu, które widzę teraz po wykonaniu go: 
- włosy są bardziej oklapnięte, 
- wydaje się, że jest mało włosów, są cienkie, a przez to prostowanie jeszcze bardziej tak jest.

Mimo wszystko troszkę tęskno czasami za moimi naturalnymi falami, ale jednak nie zmieniłabym zdania i cieszę się takimi włosami <3

Keratynowe prostowanie włosów - efekty przed i po

Zdjęcie moich włosów przed zabiegiem:
Keratynowe prostowanie włosów - efekty przed i po


Mam nadzieję, że troszkę przybliżyłam Wam temat. Ja długo szukałam zanim zdecydowałam się na ten zabieg, ale naprawdę było warto. Minął miesiąc, a włosy są prawie jak na początku :)

Możliwe, że o czymś zapomniałam, więc pytajcie śmiało. Ja jestem bardzo zadowolona :)

pozdrawiam,



19 komentarzy:

  1. słyszałam, czytałam, ale sama nie stosowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt fajny, ale potem szampon i odżywka za 160 zł? Szamponu za średnio 80 zł nie będę kupować z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam szampon nie jest konieczny, odżywka już tak. Naprawdę widać i czuć różnicę na włosach po używaniu odżywki... Ja uważam, że cena bardzo wysoka, ale jednak warto

      Usuń
  3. kochana twoje naturalne fale są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo są dziękuję :) .... Ale mimo wszystko, zawsze się chce mieć co innego niż się ma :D

      Usuń
  4. Drogo to wszystko razem wychodzi, bo jeszcze ta pielęgnacja szampon i odżywka... Wiadomo może udałoby się znaleźć gdzieś taniej czy nawet tak jak piszesz spróbować samemu z zakupami przykładowo na Allegro. :) Czytam o tej kuracji prostowania włosów, bo mimo że moje są z natury proste to nie aż tak jak po keratynowym prostowaniu. :) Taki efekt mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety drogi interes, taniej wychodzi przez allegro. Ale też zabieg trwa dłużej, a samemu nakładać ciężko... Bałabym się jednak, że ktoś mi to źle zrobi...

      Usuń
  5. Masz na prawdę śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię swoje włosy takie jakie mam, więc nie będę próbować. U ciebie efekt i przed, i po jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje włosy też lubiłam i teraz lubię je jeszcze bardziej :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. No pewnie że fajna, jednak dość kosztowna ;) Musiałam odłożyć na taki interes ;))

      Usuń
  8. Nawet z tymi falami, Twoje włosy ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy i przed, i po :-) Chętnie poczytam jak sytuacja będzie wyglądać za niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bym wolała w drugą stronę. Ładne były te Twoje fale.
    Moje włosy należą chyba do najbardziej prostych jakie występują w naturze. :) Zerknij na jakieś moje zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ten zabieg. Włosy przy obecnej długości prostują się pod własnym ciężarem, ale daleko im do idealnej gładkości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W falowanych było Ci ładnie, ale jak lubisz proste,
    ja bym się nie zdecydowała na taki zabieg

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger