czerwca 29, 2014

ESSIE | #86 Lady Godiva







Uwielbiam lakiery Essie za trwałość i gamę kolorów, dlatego nie powinno Was zdziwić to, że na blogu ukazuje się kolejny kolor tej marki :) Dziś pora na lakier o nazwie Lady Godiva w kolorze brązu - mlecznej czekolady :)

Jedna warstwa już świetnie kryje, pędzelek jest duży, 3 pociągnięcia i paznokieć pomalowany. Konsystencja bardzo mi odpowiada, nie jest za gęsty, ani za rzadki.
Do tej pory wszystkie lakiery Essie, które mam u mnie wytrzymywały ok. 4 dni, ten również nie odbiega od normy :)
Jedyną ich wadą może być cena, bo kosztują ok. 35zł, czasami można trafić na promocje w stylu 2+1, wtedy warto :)
Świetne jest też to, że te lakiery szybko wysychają! Zawsze jak mam mało czasu na pomalowanie paznokci to używam tych lakierów.
Cena: ok. 35zł
Dostępność: Hebe, Superpharm, sklepy internetowe






Kolorek bardziej na jesień, ale latem na pewno też nim nie pogardzę :) Jest bardzo podobny do lakieru w kolorze wicked, ale tamten jest bardziej krwisty, a ten czekoladowy. Oba nadal będę chętnie używać :)

pozdrawiam,

26 komentarzy:

  1. Opinie o lakierach w większości są jak najbardziej pozytywne, natomiast ten kolor jest to cudowne połączenie koloru bordowego z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taki nie wiadomo jaki ten kolore, na paznokciach tak patrząc kojaarzy mi się z czekoladą :)

      Usuń
  2. Cudny! Od razu jak go ujrzałam wpadł mi na myśl Wicked ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W lato takie kolorki używam na paznokcie u stóp

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na jakiegoś essiaczka, niekoniecznie na ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo na blogu może jakieś rozdanie zorganizuje z lakierami Essie ;)

      Usuń
  5. kolor niestety nie mój, ale essiaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza moja myśl coca cola:), świetny kolor. Ja preferuję takie na jesień chociaż na wieczór latem chętnie :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie brązu z bordem średnio do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie niestety Essie często nie chcą się trzymać, ale i tak je kupuję i próbuję na różnych podkładach, bo mają zbyt piękne kolory, żeby łatwo odpuszczać :) ten mi się bardzo podoba, lubię takie ciemne i głębokie.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, dawno nie widziałam takiego koloru:) piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ładny, ale raczej widziałabym go zimą w połączeniu z jakimś sweterkiem i kubkiem gorącego kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor! Wow jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wolałabym coś żywszego ; )) nie miałam okazji stosować Essie, ale podobno są świetne, więc może w końcu się skuszę ; ))
    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki nieoczywisty kolor, dość ładny, ale tak jak wspomniałaś - bardziej na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny kolor, charakterny ;) nigdy nie miałam lakieru z Essie (to małe marzenie :) ) ale wygląda fantastycznie. Zresztą, masz bardzo ładny kształt paznokci i osobiście Ci zazdroszczę :P
    buziaki, dodaję do obserowowanych oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie posiadam lakierów tej serii, ale pewnie wypróbuje przy bliższej okazji za tą chwaloną trwałość :)

    Kolor nie dla mnie, dla mnie to jest taka gorzka czekolada, a nie mleczna.... :P
    cappucino mam w domu,bardzo jasny brąz i preferuje taki kolorek z tych odcieni :) i dokładnie wolę go na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor mi się podoba,ale za tą cene bym nie kupiła...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger