kwietnia 03, 2016

NOWOŚCI | Bornprettystore / stemple, ozdoby



Ta paczuszka dotarła do mnie już chwilę temu, ale nareszcie miałam chwilę, aby obfotografować je :) A najgorsze są do zdjęć płytki - strasznie odbijają światło ;) Uwielbiam zakupy na bornprettystore.com, bo mają ogromny wybór płytek do stempli i wiele różnych gadżetów kosmetycznych w dobrych cenach :)



Tym razem skusiłam się na koło z ozdobami do paznokci, dość fajnie wyglądały na zdjęciach na stronie. Na żywo wyglądają równie fajnie i mamy wybór, albo czarny albo złoty.




Drugie koło z ozdobami jest naprawdę fajne,  tylko ozdoby są dość wypukłe i trzeba je dobrze utwardzić top coatem, żeby nie odpadły :)




Delikatne cekinki są też fajne, są drobniejsze niż te wyżej i fajnie wyglądają na paznokciach :)
http://www.bornprettystore.com/100pcs-mini-nail-studs-nail-decoration-nail-decoration-p-23271.html



Kolejna płytka do kolekcji bardzo delikatna, dziewczęca. Bardzo mi się podoba :)
http://www.bornprettystore.com/sweet-love-leaves-nail-stamping-template-image-plate-qgirl-p-23785.html




Płytka wyjątkowo mi się spodobała, ma bardzo słodkie wzorki, jednak te prostokątne są jakieś cięższe do odbijania i jeszcze nie umiem ich dobrze odbić.




Kolejna płytka z wzorkami również mi się spodobała, iluzje są dość fajne :)
http://www.bornprettystore.com/illusion-theme-nail-stamp-template-vines-image-plate-born-pretty-l027-65cm-p-21813.html



Pędzelków do ozdób nie mam, a takie o różnych końcówkach mi się przydadzą, są dobrze zbudowane i wygodnie ten pędzelek trzymać w ręku.
http://www.bornprettystore.com/3pcsset-newly-black-handled-nail-brush-acrylic-nail-p-12309.html




Jeszcze podusia, która nie wiedzieć czemu nie znalazła się na zdjęciach :) Podusię pod dłonie mam w kolorze srebrnym i jest dobra, gdy komuś robię paznokcie.
http://www.bornprettystore.com/soft-hand-pillow-nail-manicure-hand-cushion-colors-p-23015.html



Znacie bornprettystore? 
Jeżeli nie to zajrzyjcie tam, bo warto! :) 

pozdrawiam,




8 komentarzy:

  1. Płytki do zdobień świetne! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ozdoby jakie ładne! No i płytka z iluzjami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płytki! Ta pierwsza jest przeurocza, a w drugiej jestem zachwycona nietoperzami <3 czekam na kolejne zdobienia, szczególnie z użyciem pędzelków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne płytki i fajne pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno gdybym korzystała z takich gadżetów,to byłabym zachwycona - jednak - nie maluję paznokci i nigdy nie miałam styczności z takimi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciły mnie ozdoby z nietoperzykami, ale jako fance Batmana musiało to się rzucić w oczy :)

    PS: Zawsze miło znaleźć w blogsferze Białostoczankę <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger