kwietnia 17, 2016

NOWOŚCI | Bornprettystore / stempel, płytki, folia transparentna i inne + zniżka 10% na zakupy


Chwilę temu dotarła do mnie kolejna paczuszka od bornprettystore.com. Dotarły do mnie same cuda i dziś Wam pokażę co znalazło się w paczce.



Skusiłam się na opakowanie akrylowe na ozdoby do paznokci, bo mam wszystko w woreczkach, albo w różnych miejscach, a tak łatwo będzie uporządkować :)


Organizer na płytki to było coś co dawno miałam zamiar kupić, bo trochę mi się nazbierało ich. Płytki do stempli są super i nareszcie mam opakowanie, z którego nie wypadają i nie porysują się :) A w tym organizerze mieszczą się 24 płytki.


Zestawy płytek to jest coś co opłaca się kupować, zawsze wychodzi dużo taniej niż kupić każdą pojedynczo. Mi z tego zestawu spodobały się najbardziej trzy, a z dwóch pozostałych coś na pewno wybiorę dla siebie :)
http://www.bornprettystore.com/5pcs-born-pretty-bp76-nail-stamp-template-image-plates-p-21817.html


 No i organizer już zapełniony moimi wszystkimi płytkami ;)


Widziałam na różnych filmikach takie naklejki do robienia wzorków - naklejamy na paznokieć, na to lakier i mamy wzór. Jeszcze nie sprawdziłam jak to działa, ale zobaczymy :)


Stempel mam jeden podwójny, ale marzył mi się przezroczysty, przez który jest widać paznokieć i nałożyć łatwiej wzorek. Użyłam go już 2 razy i naprawdę jest świetny :) Przenosi każdy wzór.


Wiele słyszałam też o folii transparentnej, a w bornprettystore mają duży wybór różnych rodzai folii, więc wzięłam jeden na próbę :) Daje całkiem fajny, ale delikatny wygląd.
http://www.bornprettystore.com/holographic-nail-foils-starry-glitter-foils-nail-transfer-sticker-paper-p-22390.html


Uwielbiam tam zakupy, zwłaszcza za ogromny wybór płytek do stempli :) Do tego darmowa wysyłka nierejestrowana, ale jeszcze nie zdarzyło się, aby paczka do mnie nie dotarła.

A dla Was mam zniżkę 10% na zakupy 
 (wysyłka gratis)

Kod zniżkowy: USTG10.



pozdrawiam,



7 komentarzy:

  1. Przepiękne płytki i śliczne nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :) Najbardziej to zaciekawiły mnie te naklejki, przez które można namalować wzorek, ciekawe jak to się sprawdza z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten organizer na płytki do stempli bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten przezroczysty stempel to i ja poluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten stempel, przynajmniej widać czy dobrze wzór "nabieramy" na niego z płytki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger