kwietnia 17, 2016

CHANTARELLE | Serum witaminowe dla skóry twarzy i pod oczy


Chwilkę temu pisałam o kremie do cery suchej na dzień od Chantarelle recenzja Tutaj, a dziś pora na serum witaminowe.




ROYAL GLOW CLINIC
Enriched Vitamin Serum Face & Eye


Rozświetlające, witaminowe, bogate serum na noc. Rewitalizujące i łagodzące. Przeznaczone dla skóry twarzy i pod oczami, dla cery bez blasku, zmęczonej, wiotkiej, z oznakami wyczerpania, wymagającej błyskawicznej rewitalizacji. Preparat idealny przed tzw. „wielkim wyjściem”. Wskazaniem do aplikacji jest  skóra zmęczona na skutek zaburzeń snu i nadmiernego tempa życia. Serum bogate jest w składniki łagodzące i przeciwzapalne, daje efekt wygładzenia tekstury skóry, redukcji sieci zmarszczek i nierówności, doskonałego nawilżenia, rozświetlonego blasku i widocznego odmłodzenia. Zmniejsza wiotkość skóry, wzmacnia antyrodnikowe przeciwstarzeniowe mechanizmy obronne.



Krem zamknięty w bardzo eleganckim opakowaniu, które znajduje się jeszcze w tekturowym pudełeczku równie eleganckim i perfekcyjnie wykończonym. w środku też jest ulotka z wszelkimi informacjami o produkcie. 




Zapach jest bardzo delikatny, praktycznie go nie czuć i nie jest wyczuwalny na skórze. Krem ma bardzo lekką konsystencję, na twarzy rozprowadza się idealnie i wchłania się bardzo szybko. Zostawia na twarzy delikatny i nietłusty filtr.




Krem ten używałam tylko na noc, na dzień stosowałam krem nawilżający. Moja cera potrzebowała tego serum, była taka zmęczona, szara... Stosowanie tego serum na noc widocznie poprawiło wygląd mojej skóry, stała się bardziej nawilżona, taka świeża wręcz. Używałam tego kremu na noc, a na dzień kremu do cery suchej, więc może oba miały zbawienny wpływ na stan mojej cery.
Bałam się, że po takiej dawce witamin moja skóra zapcha się, ale na szczęście nic takiego się nie stało :)



Cena: 165 zł
Dostępność: tutaj









Serum witaminowe okazało się naprawdę świetne dla mojej cery, niestety cena jest dość wysoka, jednak krem jest naprawdę wydajny - ja stosowałam go tylko na noc.

pozdrawiam,




3 komentarze:

  1. Bardzo polubiłam to serum i stało się must have mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten produkt i z chęcią sięgam po niego wieczorami :) Niestety tak jak Ty uważam, że cena jest troszeczkę za wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger