kwietnia 10, 2016

PERFUMIK.PL | Perfumetki damskie nr 35 (Calvin Klein Beauty) oraz 89 (Chloe)



Perfumy uwielbia chyba każda z nas, a perfumetki od perfumik.pl to idealny zamiennik drogich perfum :) Ceny są naprawdę niskie, a dzięki temu możemy poznać czy dany zapach nam odpowiada.
Od dawna miałam w planie zakup zapachu Calvin Klein Beauty i wiem jak pachnie, dlatego skusiłam się na ten zapach. A perfumy Chloe miałam w oryginale chwilkę temu, więc mam duże porównanie :)



(35) zamiennik Calvin Klein Beauty

Promienny zapach, który ukazuje wewnętrzne piękno, pozostawiając niezapomniane wrażenie.  To wręcz ikoniczna wersja kwiatowej woni dla kobiet, która definiuje kobiecość, wyrafinowanie i zmysłowość.
Typ: kwiatowy
Nuty zapachowe: nasiona Ambrette, różowy pieprz, zielona konwalia, kalia, jaśmin, akord magnolii, drzewo cedrowe, cashmeran




(89) zamiennik Chloe

Ta kwiatowa, subtelna kompozycja emanuje kobiecością i zmysłowością. Przeznaczony dla kobiet wyjątkowych, wyrafinowanych i eleganckich. To lekki, młodzieńczy zapach w stylu retro, cieszący się bardzo dużą popularnością.
Typ: kwiatowy
Nuta zapachowa: liczi, frezja, peonia, róża, magnolia, lilia,ambra, drzewo cedrowe 



Perfumetki zamknięte są w szklanych eleganckich buteleczkach o pojemności 33 ml. Posiadają wygodny atomizer, który działa naprawdę bardzo dobrze i się nie zacina.
Są małe i można je nosić w torebce, nawet maleńkiej na jakieś większe wyjście.

 
Perfumetka o zapachu nr 35 ma dość ciężki zapach i intensywny. Jest kwiatowy, jednak zdecydowanie na początku czuć tutaj coś ciężkiego, prawdopodobnie drzewo cedrowe. Później na skórze łagodnieje i wyczuwalne są kwiatowe nuty. Bardzo ładny, elegancki zapach.
Według mnie bardzo dobrze odwzorowuje zapach Calvin Klein Beauty.
Perfumetka o zapachu nr 89 jest zapachem świeżym, lekkim, troszkę słodki. Idealny zapach dla mnie, uwielbiam go.  Na skórze najpierw słodki, później coraz bardziej kwiatowy. Jako że miałam oryginał uważam, że pachnie prawie identycznie jak Chloe
 
Na skórze oba nie jest zbyt długo wyczuwalne, jednak gdy wyciągnęłam ubranie z szafy były wyczuwalne jeszcze na następny dzień.



Cena: 15 zł
Dostępność: perfumik.pl - nr 35; perfumik.pl - nr 89








Cena jest naprawdę bardzo niska w porównaniu z pojemnością jaką otrzymujemy. Łatwo można przetestować odpowiedniki perfum, które chcemy kupić i zobaczyć czy na dłużej nam się podobają. Dodatkowo idealne do torebki, aby mieć je przy sobie :) Naprawdę polecam!

pozdrawiam,

 


11 komentarzy:

  1. Też mam dwie i zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 89 i uwielbiam,
    nie miałam oryginalnych i nie mam porównania;/
    mimo to podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Zamienników polskiej firmy Livioon. Jakościowo bardzo dobre, piękne flakony i świetne ceny. Gdyby ktoś był zainteresowany jestem konsultantką 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są baaardzo praktyczne ;) super alternatywa dla zwyklych perfum ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie popieram takich zamienników, zapachów inspirowanych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmiej nie trzeba taszczyć dużej butelki w torebce :) a zapach mamy zawsze przy sobie :)
    Zapraszam do mnie ) Reaguję na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam dobrze ich PERFUMETKI,bo sama mam aż trzy i jestem bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na innym blogu dziewczyna porównywała dokładnie te same zapachy i była niezadowolona. Pisała, że żaden nie pachnie podobnie. Mi się marzy taka perfumetka Marca Jacobsa - Daisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na innym blogu dziewczyna porównywała dokładnie te same zapachy i była niezadowolona. Pisała, że żaden nie pachnie podobnie. Mi się marzy taka perfumetka Marca Jacobsa - Daisy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger