kwietnia 26, 2016

NEO NAIL | Poppy Hill + stempel przezroczysty w akcji wraz z płytką BP-77



Na dość długi czas zaprzestałam robienia hybryd na paznokciach, ponieważ na początku ciąży bardzo przeszkadzał mi zapach. Teraz nie mam już większych problemów z zapachami, więc wróciłam do nich :) Samo ściąganie i nakładanie hybryd jest dość czasochłonne, jednak radość i wygoda z noszenia ich przez długi czas rekompensuje mi to :) 

Dziś pokazuję Wam lakier hybrydowy z Neo Nail o nazwie "Poppy hill", w pięknym czerwonym odcieniu wraz z stemplami z płytki BP-77 .




Czerwień jest bardzo kobiecym odcieniem, ja nie za często go używam, bo nie do końca przepadam za czerwieniami, chyba że na jakieś wyjścia.  Tym razem postanowiłam spróbować z czerwienią, do tego dodałam piękne czarne wzorki. Całość prezentuje się naprawdę świetnie :)




Przy okazji stemplowania i płytek chciałabym wam dokładniej pokazać przezroczysty stempel oraz płytkę użytą w tym zdobieniu. Oba z bornprettystore.com. 




Płytka bardzo mi się spodobała od razu jak ją zobaczyłam. Ma wyjątkowe wzory, modne teraz. Samo używanie płytki jest proste - nakładamy lakier, zbieramy go załączonym zdzierakiem i przykładamy stempel :)




Ten stempel jest o tyle wyjątkowy, że z góry widzimy jak nabiera się wzór i możemy zobaczyć jak nakładamy go na paznokieć. Zawsze miałam z tym problem, jednak dzięki temu stemplowi można prawie idealnie wymierzyć położenia wzorku :)








Pamiętajcie, że mam dla Was zniżkę na zakupy na bornprettystore.com (wysyłka gratis)


Kod zniżkowy: USTG10.

Co sądzicie o tym połączeniu? :)

Dajcie znać!

pozdrawiam,




14 komentarzy:

  1. mam taki stempel i jak dla mnie to mega ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wzoorek :) a ten stempelek mega ulatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek też mi się podoba :) a stempel zdecydowanie ułatwia

      Usuń
  3. mam taki stempel,wprawdzie kupiony na ali :) ale jeszcze nie próbowałam bo chwilowo kuruję paznokcie masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też niedługo mam zamiar zacząć kurację z shea ;)

      Usuń
  4. Marzy mi się ta płytka i dalej jej nie kupiłam! Pazurki super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy ten stempelek! ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień czerwieni, mam ogromną słabość do tego koloru na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą płytkę... ale narazie jeszcze nie używałam ;) A taka fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger