lutego 16, 2018

Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

Chwilę temu miałam przyjemność poznać markę Prouve i ich perfumy. Wybrałam trzy zapachy, które jak sądziłam przypadną mi do gustu, ale jeden z nich szczególnie mnie odrzuca :( Ogólnie jestem fanką zmysłowych i otulających zapachów, ale nie duszących. Lubię też świeże i kwiatowe zapachy, ale to zależne jest głównie od pory roku :) A o tych zapachach poczytacie dalej.


Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków
Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

Czym jest Prouve?
Produkty Prouvé są unikalne. Produktów Prouvé nie znajdziesz również na półkach w marketach i drogeriach, ani na aukcjach internetowych, kupisz je u Partnetów - jest to MLM. Chociaż jesteśmy polską firmą, wiele łączy nas z Francją. Z francuskiego Grasse sprowadzamy olejki zapachowe, które sprawiają, że nasze produkty tak zachwycająco pachną.

Na etykietach wszystkich pachnących produktów znajdziesz trzy nuty zapachowe, które stały się dla nas inspiracją do stworzenia całego zapachu. Te trzy nuty są głównym tematem kompozycji perfumeryjnej, a pozostałe składniki stanowią dla nich subtelne tło, znakomicie je dopełniając. Gdy spojrzysz na architekturę zapachu, możesz je odnaleźć w różnych miejscach: w nucie głowy, serca lub głębi. Te trzy nuty mają Ci pomóc wyobrazić sobie zapach i ułatwić wybór perfum, które pokochasz. 

Prosty, jasny flakon skrywa moc, której intensywność i trwałość zachwycą nawet najbardziej wymagających znawców perfum.

Do każdej buteleczki perfum Prouvé dołączamy certyfikat potwierdzający, że zostały wykonane zgodnie z najlepszą sztuką komponowania zapachów wyłącznie z najdoskonalszych francuskich olejków zapachowych. Dzięki temu masz 100% pewności, że Prouvé to zawsze doskonały wybór. 

Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejkówProuve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

Perfumy Prouve zaciekawiły mnie, a że nie znałam wcześniej marki nie do końca byłam pewna czy je spróbować. W końcu jest to MLM (sprzedaż typu Avon, czy Oriflame), więc nie byłam pewna jak z jakością. Tak jak Avon znam i lubię ich perfumy za wyjątkowe zapachy, choć trwałością nie grzeszą, to tak Prouve pewna nie byłam. Ale spróbowałam, tym bardziej, że przeczytałam, że są stworzone w 20% z francuskich, oryginalnych olejków zapachowych. Zapachy, które wybrałam to nr 33, 35 oraz 47.

Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

#33 - frezja, róża, paczula

Za co go pokochasz:
za subtelność i kobiecość. Słoneczny, przyjemny zapach słodkich frezji, róż i wanilii, przełamany paczulą i liśćmi czarnej porzeczki.
Z jakiej rodziny pochodzi: szyprowo-kwiatowej
Jak jest odbierany: ciepły, zmysłowy
Jaką ma projekcję: umiarkowaną

Architektura zapachu:
Nuta głowy: liście czarnej porzeczki
Nuta serca: frezja, róża
Nuta głębi: wanilia, paczula, ambroksan

Mieszanka kwiatowych zapachów, lekko słodki, z nutką czegoś otulającego i zmysłowego. Słodycz wyczuwalna na samym początku już po chwili znika i zapach staje się bardziej trawiasty w połączeniu z kwiatami. Nie jest to na pewno lekki, dziewczęcy zapach. Z przyjemnością po niego sięgam, choć nie jest to do końca mój zapach. Ponoć jest to odpowiednik Giorgo Armani - Si.

Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

#35 - frezja, drzewo sandałowe, zamsz

Za co go pokochasz:
za zaskakujące połączenia. Niezrównana świeżość zielonego jabłka, frezji i róż dopełniona przez aksamitne nuty zamszu i drzewa sandałowego.
Z jakiej rodziny pochodzi: kwiatowo-drzewnej
Jak jest odbierany: świeży, pobudzający
Jaką ma projekcję: umiarkowaną

Architektura zapachu:
Nuta głowy: zielone jabłko, czarny pieprz, frezja
Nuta serca: heliotrop, hibiskus, róża
Nuta głębi: zamsz, drzewo sandałowe


Przy pierwszym psiknięciu wydaje się być bardzo słodki, kwiatowy, ale po chwili staje się delikatniejszy i pachnie dużo mniej słodko i mocniej wyczuwa się coś ciężkiego, pewnie zamsz z drzewem sandałowym. Całość przyjemnie otula i wydaje się być zapachem dla kobiety pewnej siebie. Co dziwne, polubiłam go najbardziej z całej trójki.


Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

#47 - róża, ylang-ylang, algehydy

Za co go pokochasz:
za ponadczasową klasykę. Jest elegancki i bardzo kobiecy. Doskonała mieszanka róży, jaśminu i ylang-ylang nigdy nie przestanie zachwycać.
Z jakiej rodziny pochodzi: kwiatowo-aldehydowej
Jak jest odbierany: kwiatowy, pudrowy
Jaką ma projekcję: mocną

Architektura zapachu:
Nuta głowy: zielone jabłko, czarny pieprz, frezja
Nuta serca: heliotrop, hibiskus, róża
Nuta głębi: zamsz, drzewo sandałowe

Niestety zapach, który kompletnie do mnie nie trafił. Ale nie tylko do mnie, kilka osób stwierdziło, że po prostu śmierdzi. Pachnie bardzo mocno, na początku wyczuwalny jest silny zapach ylang-ylang (wiem, bo miałam olejek eteryczny o tym zapachu), po chwili przestaje być tak nachalny, ale nadal jest mocny. Zapach staje się bardziej ziołowy i niezbyt przyjemny. Mąż stwierdził, że pachnie olejem sesa (który pachnie mocno ziołowo i nie każdemu się podoba). Zawiera w sobie aldehyd, a czytałam, że jest to składnik, który idealnie łączy wszystkie składniki wód.
Liczyłam na trochę inny zapach i nie sądziłam, że ten ylang-ylang będzie tak mocno wyczuwalny.

Prouve - Perfumy z oryginalnych francuskich olejków

Perfumy mają śliczne buteleczki, dodatkowo zapakowane są w eleganckie kartoniki, a atomizery działające jak trzeba :) Trwałość jest ok, choć szału nie ma, bo po kilku godzinach nic nie czuję.
Szkoda, tylko że jeden z wybranych zapachów jest taki okropny, bo po pozostałe sięgam z chęcią, choć bardziej po #35 :)

Znacie perfumy Prouve?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger