stycznia 13, 2019

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

Powiem Wam, że przepadłam w Netflixie i w wolnej chwili oglądamy seriale, lub filmy. Nie lubię polskich seriali, choć i taki ostatnio zdarzyło mi się obejrzeć "1983", ale nie był zachwycający, wręcz męczyło mnie oglądanie go i ciągle nie możemy dokończyć ostatniego odcinka ;) 
Pomyślałam, że przedstawię Wam listę seriali, które uwielbiam! Myślę, że w te długie zimowe wieczory każdy lubi zaszyć się pod kocem i włączyć film lub serial :) Seriale, o których piszę zaskoczyły mnie fabułą, akcją lub innym elementem :) O wszystkim opowiem Wam dalej! :)

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

1. Dom z Papieru (La casa de papel)

Jest to hiszpański serial, który zapowiada się niepozornie, ale akcja nieźle wciąga! Osiem osób, które zwerbował Profesor wdziera się do budynku hiszpańskiej Mennicy i więzi w środku znajdujące się tam osoby. Świetne jest to, że wszyscy, których "szkolił" Profesor nie znają swoich imion (zwracają się do siebie pseudonimami pochodzącymi od nazw miast). Profesor ma plan, na każdą chwilę ich pobytu wewnątrz mennicy, choć (jak się okaże) nie wszystko potrafił przewidzieć ;) 
Jako widz mam skrajne emocje, raz kogoś nienawidzę, a po chwili uwielbiam. Serial daje dużą dawkę emocji i ciężko oderwać wzrok od akcji. Z resztą mi osobiście ogromną przyjemność sprawiało oglądanie w oryginalnym języku z napisami, bo język jest niesamowity :D 
Ocena: 10/10
 
Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

2. Czarne Lustro

Ten serial bardzo mnie zaskoczył. Nie jest to typowy serial, gdzie odcinki łączą się ze sobą, czy nawiązują jakkolwiek do siebie. Tutaj bardziej kwestią łączącą wszystkie odcinki jest to, że technologia zmieniła wszystkie aspekty naszego życia. 
Każdy odcinek pokazuje nam jakąś historię z przyszłości, a wszystko ma związek z technologią. Daje do myślenia i zastanowieniem się nad swoim postępowaniem i co jest ważniejsze.  
Ocena: 10/10

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

3. Grzesznica (The Sinner)

Serial ten ma już dwa sezony, ja je oglądałam jeszcze zanim pojawiły się na Netflixie, ale skoro już jest to zdecydowanie warto obejrzeć. Na Netflixie jest jeden sezon, ale ogólnie są dwa sezony, z czego oba są zupełnie inne od siebie, łączy je tylko detektyw, który rozwiązywał obie sprawy. Każdy odcinek trzyma w napięciu i każdy był dla mnie ciekawy. 
Pierwszy sezon jest o kobiecie, która zabiła mężczyznę na plaży (gdzie wokół było pełno ludzi) sama nie wiedząc dlaczego. Detektyw próbuje rozwikłać zagadkę, która nie jest prosta. Drugi sezon jest o chłopcu, który zabił w motelu dwie osoby, które podawały się za jego opiekunów. Detektyw wyjaśnia dlaczego i dochodzi do ciekawych wniosków!
Ocena: 9/10

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

4. Tabula Rasa

Kolejny ciekawy serial, tym razem belgijski, który poleciła mi siostra (wszystkie powyżej mi polecała). A jak ona mi coś poleca, to wiem że i mi się spodoba :) Fabuła serialu jest bardzo wciągająca, zaskakująca momentami, a niektóre momenty bywają przerażające. Kilka razy się przestraszyłam ;) Ale cały czas trzyma w napięciu. 
Główna postać Mie cierpi na zaniki pamięci, gdy ginie pewien chłopak ze złomowiska, którego ponoć ona widziała trafia do szpitala psychiatrycznego i tam próbuje sobie wszystko przypomnieć.
Ocena: 10/10

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

5. Wikingowie

Serial Wikingowie jest jednym z najlepszych seriali jakie oglądałam, więc nie mógł się nie znaleźć na tej liście. Jest to właśnie serial o historii Ragnara Lothbroka, jego losach i losach jego rodziny. Jest bardzo wciągający, a fabuła dość rozległa, więc nie chcę nawet przytaczać więcej informacji o tym serialu.
Ocena: 10/10

Seriale, które warto obejrzeć w serwisie Netflix

6. Szkoła dla Elity

W tym serialu trzech aktorów jest tych samych, którzy byli w "Dom z Papieru", dlatego zaczęliśmy też go oglądać :) Również hiszpański i równie ciekawy jak wyżej wspomniany, ale fabuła jest zupełnie inna. Szkoła, w której toczy się cała akcja jest szkołą dla bogatych i w niej pojawia się trójka biednych uczniów. W tym czasie pojawia się morderstwo, które przez cały sezon jest rozwikływane. 
Ocena: 9/10

A Wy co polecacie obejrzeć? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger