stycznia 18, 2019

Suchy szampon od L'oreal (Invisible Dry Shampoo) - godny zastępca Batiste?

Suchy szampon od L'oreal (Invisible Dry Shampoo)

Lubię suche szampony, ale podchodzę do nich z lekkim dystansem. Wiadomo nie używam go codziennie, tylko gdy potrzebuję odświeżenia fryzury. Moje włosy już na drugi dzień po umyciu nieraz wyglądają kiepsko, a nie zawsze mam czas by codziennie myć głowę.
Kupiłam go w Rossmannie, bo akurat był w promocji  i przyciągnął mnie do siebie szatą graficzną ;)  Czy był dla mnie godnym zastępcą suchych szamponów Batiste, po które głównie sięgam? 

ZOBACZ TEŻ... BATISTE | SUCHY SZAMPON - MÓJ MUST HAVE! NOWOŚCI BATISTE ORAZ JAK UŻYWAĆ SUCHEGO SZAMPONU

Suchy szampon od L'oreal (Invisible Dry Shampoo)

O suchym szamponie l'oreal 

'Magic Shampoo' to produkt, który ma odświeżać włosy nie pozostawiając białych śladów. Ja mam wersję zapachową Sweet Fusion i pachnie prześlicznie, świeżo i delikatnie. Ale zapach nie utrzymuje się na włosach. Jest dostępnych 5 wersji zapachowych.
Oczywiście muszę wspomnieć, że suchy szampon nie zastępuje mi w żaden sposób szamponu do włosów ;) Dostępny jest w drogeriach (m.in. Rossmann), a jego cena to ok. 19 zł. Ja kupiłam w promocji za ok. 15 zł.

Suchy szampon od L'oreal (Invisible Dry Shampoo)

Ale czy odświeża i nie zostawia śladów?

Według moich spostrzeżeń (używam go od około miesiąca) jest to całkiem dobry suchy szampon. Po użyciu rzeczywiście nie zostawia białych śladów. Żadnych, nawet delikatnej pudrowej powłoki, więc to duża zaleta tego produktu.
Moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się i czasami potrzebuję odświeżenia nawet na drugi dzień od umycia. Ten suchy szampon powoduje, że włosy wyglądają bardziej świeżo, są lekko uniesione u nasady, ale nie jest to tak dobry efekt jak po użyciu Batiste.
Zauważyłam też, że używam go jednorazowo więcej niż Batiste. Działanie oceniam jako dobre, ale jednak słabsze niż mojego ulubionego.
No i oczywiście nie ma co liczyć, że spektakularnie odświeży mocno przetłuszczone włosy. Suchy szampon L'Oreal nie przesusza skóry głowy, nie skleja włosów, ani nie zauważyłam podrażnienia.

Suchy szampon od L'oreal (Invisible Dry Shampoo)

Ten suchy szampon jest całkiem ok, jednak cieszę się, że się kończy i będę mogła wrócić do mojego ulubionego Batiste. Miewałam wiele dobrych produktów tego typu innych marek i mimo wszystko zawsze wracam do Batiste, bo jest najlepszy i póki co nie znalazłam równie dobrego produktu. 

  
Sięgacie po suche szampony? 
Dajcie znać w komentarzu! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger