kwietnia 02, 2013

Bestsellery L'Occitane miniaturki - podsumowanie






Mam dziś dla Was mini recenzję, a raczej moje odczucia po używaniu miniaturek od L'Occitane. Szkoda, że chociaż jeden z nich nie był pełnowymiarowy. Tak, więc zaczynamy od tych, które najbardziej mi się spodobały:)

Krem do rąk z Masłem Shea 
Jeden z bestsellerów L’OCCITANE, krem do rąk z dużą zawartością masła shea (20%) chroni, odżywia i zmiękcza skórę. Twoje ręce poczują się doskonale i nie będą się obawiać mrozu.
Do tej pory jakoś nie przepadałam za kremami do rąk, ale to chyba dlatego, że nigdy wcześniej nie trafiłam na taki świetny krem. Zdecydowanie przemawia do mnie ten zapach, który czuć jeszcze długo po użyciu kremu i gęsta konsystencja. Bardzo dobrze nawilża dłonie i wystarczająco długo utrzymuje to uczucie nawilżenia. Nie zostawia tłustego filmu.
Cena 29,90zł / 30ml (tutaj tubka 10ml)

Drogocenny krem na dzień
Bogaty, aksamitny krem widocznie redukuje głębokie zmarszczki* i zwiększa jędrność skóry. Przeznaczony do skóry normalnej i suchej. *Testy in vitro i ex vivo Dowiedziona skuteczność: Już po pierwszym zastosowaniu skóra jest gładsza (87%) i wygląda młodziej (78%). Po miesiącu stosowania głębokie zmarszczki są mniej widoczne (70%), a skóra bardziej jędrna (77%)*. Udowodniona skuteczność w spłyceniu głębokości i rozmiarów zmarszczek**. *Czterotygodniowy test konsumencki z udziałem 53 kobiet **Czterotygoniowy test skuteczności z udziałem 26 kobiet 
Krem jak najbardziej przypadł mi do gustu. Ale ciężko coś zauważyć na twarzy po takiej miniaturce. Konsystencja jest dość ciężka, ale po użyciu nie zostawiał tłustego filmu. Krem dobrze się rozprowadzał i wchłaniał, a stosowałam tylko na noc. Nie wyskoczyły mi na szczęście po nim żadne niespodzianki na twarzy, a tego się obawiałam jak zobaczyłam tą konsystencję. Ma bardzo przyjemny zapach, po użyciu nie czuć go na twarzy. Jak dla mnie ten krem jeszcze nie jest dla mnie, może jak będę starsza, teraz zdecydowanie wolę lżejsze kremy.
Cena niestety odstrasza, 210zł / 50ml.

Nawilżające Mydło Shea - Werbena
Oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Do codziennego stosowania. Nie wywołuje podrażnień; wskazane dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Dostępne również o zapachach: pomarańczy z cynamonem, mleka oraz lawendy. 
Bez rewelacji, zużyłam do mycia rąk i cóż, mydło jak mydło ;) do tego drogie... Myje, do tego ślicznie pachnie, ale nic więcej. 
Cena: 17zł / 100g


Żel pod prysznic Werbena
Świeży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.
Żel, który pachnie przepięknie, idealny do użycia rano, odświeżenia się. Zapach pobudza wręcz :) Uwielbiam takie cytrusowe zapachy, w sumie zdziwiłam się, że pachnie cytrusowo, a nie kwiatowo, bo werbena to kwiat ;) Niestety bardzo słabo się pieni, przy użyciu gąbki ta piana jest już bardziej konkretna. Nie wysusza skóry i nie podrażnia. Według mnie nie wart swojej ceny.
Cena 59zł / 250ml

Woda Toaletowa Pivoine Flora
Wspaniała woda toaletowa pivoine flora nadaje Twojej skórze delikatny zapach kwiatów zebranych o poranku. 
Nie umiem opisywać zapachów, ale ten wydaje się być taki delikatny, kobiecy, kwiatowy. Jest nienachalny po użyciu i nie czuję go na sobie. Bardzo przyjemny zapach, ale chyba nie na tyle, aby zastąpił moją ukochaną euphorię :)
Cena: 179zł / 75ml

Kosmetyki L'Occitane są dostępne >>tutaj<< oraz można je znaleźć w sklepach stacjonarnych w większych miastach.

A jeżeli jeszcze nie miałyście nic z L'Occitane, to warto kupić kwietniowy Glamour. W środku znajdziemy formularz do wypełnienia i oddajemy go w sklepie i możemy otrzymać 3 próbki kremów do rąk (każdy 10ml). Niestety dostałam dwa takie same, bo nie mieli innych... Szkoda...

Podsumowując, chętnie zaopatrzę się w krem do rąk, ale pozostałe kosmetyki dupy nie urywają, tym bardziej w takiej cenie ;)

pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. krem do rąk jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zainteresowała mnie woda toaletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja najmocniej polubilam krem do rak i na noc :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym te kremy, ale najblizszy sklep l'occitane mam 200 km od siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, niestety sklepy stacjonarne mają tylko w większych miastach, z tego co sprawdzałam :)

      Usuń
  5. Mi najbardziej przypadły do gustu kremy :) Żel zupełnie nie w moim zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :) Mi sam zapach żelu bardzo się podoba :)

      Usuń
  6. Też załapałam się na te 3 miniaturki kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ich kosmetyki, ale ich ceny są wykańczające.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja odebrałam dwa kremy różane i jeden piwonię. U mnie też post o miniaturkach L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba jako jedyna zostałam pominięta przy wysyłce tego koszyczka. Ponad pół roku temu napisali do mnie o współprace a teraz udają zaskoczonych, jak to paczka mogła nie dojść, albo po prostu nie odpisują na maile. Szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie ten krem nie zachwycił, jak dla mnie słabo nawilża i zapach też jest średni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyki dupy urywać nie mają;P tylko ewentualnie pielęnować hehhe:)
    mi krem do twarzy się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O - nie wiedziałam o akcji Glamour - lecę jutro po gazetę :) (jeśli gdzieś jeszcze ją znajdę )

    OdpowiedzUsuń
  13. O akcji Glamour nie wiedziałam, ale chętnie się skuszę, zwłaszcza że nie widziałam jeszcze negatywnej recenzji tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  14. O ! Ja też otrzymałam taki koszyczek z miniaturkami kosmetyków . A moja mina była bezcenna jak zobaczyłam wielkość tych kosmetyków do przetestowania :D
    Muszę wreszcie przetestować te miniaturowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger