kwietnia 03, 2013

Spotkanie Trójmiejskich blogerek C.D. - sponsorzy:)






Miało być spotkanie na kawę i pogaduszki :) A wyszłyśmy dodatkowo obdarowane kosmetykami... Nikt chyba nie spodziewał się masy prezentów! Jesteście ciekawe czym zostałyśmy obdarowane? Oto sponsorzy:)


zdjęcia: Agnieszka Potocka/subObiektywna

Część rzeczy, które znajdują się na zdjęciach były dostępne w innych kolorach/wersjach i np. krem do rąk Barwy otrzymałam z ekstraktem z czarnej porzeczki, oraz inną biżuterię:
bydziubeka
diva
jeszcze raz dziękuję za prezenty i za świetną organizację :)

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Kubek oglądam już po raz kolejny i wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek teraz u mnie stoi tylko, bo akurat niedawno kupiłam sobie dwa duże kubasy :)

      Usuń
  2. Komplet bransoletek z serduszkami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kubeczek mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze ;d

    http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super, ciekawa jestem tego kosmetyku esotiq

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w kolczykach od Divy, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biżuterię z Divy :) zawsze wyruszałam na polowanie jak mieli promocje :) Szkoda tylko, że już już zlikwidowali w moim mieście :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger