kwietnia 20, 2013

Decubal - ujędrniający i regenerujący krem pod oczy






Dziś czas na recenzję kremu pod oczy firmy decubal, miałam okazję go testować od lutego. Moja skóra pod oczami jest momentami przesuszona, ogólnie jest sucha, a cera jest mieszana. Mam już mimiczne zmarszczki. Również mam straszne worki pod oczami, ale niestety to raczej genetyczne i żadne kremy na to nie pomogą....










Skóra wokół oczu jest szczególnie delikatna i wymaga odrębnej pielęgnacji. Używaj zatem kremu pod oczy rano i wieczorem, aby dokładnie nawilżyć skórę, co doda Ci zdrowego wyglądu. Ceramidy, kolagen oraz kreatyna pomagają w lepszym napięciu cienkiej skóry, natomiast kwas hialuronowy oraz witamina E regenerują skórę od środka.
Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę wokół oczu.







Krem zapakowany w opakowanie z pompką, jest to bardzo higieniczne, dzięki tej małej pompce dozuje się odpowiednią ilość produktu.Ogólnie pompka chodziła idealnie, nie "strzelała", wystarczy delikatnie nacisnąć i sami decydujemy ile produktu chcemy wycisnąć.

Krem jest bezzapachowy, ma rzadką konsystencję i dość szybko się wchłania. Ja jeszcze po użyciu kremu pod oczy używam kremu do twarzy i w tym czasie wszystko ładnie jest wchłonięte.

Często mam bardzo suchą skórę pod oczami i po nałożeniu kremu czuję ulgę, świetnie nawilża. Niestety można go stosować tylko pod oczy, ja potrzebuję również nawilżenia na powieki. Gdy używałam tego kremu musiałam powieki nawilżać zwykłym kremem do twarzy.

Krem nie podrażnia, nawet gdy niechcący robiłam za blisko oka nic mnie nie podrażniło. Niestety jeżeli chodzi o ujędrnianie to nie zauważyłam żadnej różnicy po użyciu tego kremu. Najwyraźniej moich worków pod oczami nic nie ruszy ;) jest to raczej genetyczne i do tej pory żaden krem nie potrafi ujędrnić mojej skóry pod oczami.
Krem jest bardzo wydajny

Cena: ok. 30zł
Dostępność: Apteki







Szczerze powiedziawszy szału nie robi, nawilżać nawilża, ale nie ujędrnia jak obiecuje producent. Może u osoby z mniej podpuchniętymi oczami potrafiłby coś zdziałać, ale nie u mnie.

pozdrawiam,
Bardzo dziękuję firmie NuOrder Group za udostępnienie kosmetyków firmy Decubal w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

7 komentarzy:

  1. trzeba spróbować żeby się przekonać czy na kim innym będzie działał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię lekkie kremy na dzień, a konkretniejsze na noc. Ciekawa jestem czy by u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale pewnie niedługo będę miała okazje go poznać.
    A co do splatter nails - to zapraszam:
    http://mixoflifetestuje.blogspot.com/2012/10/splatter-nails-czyli-niedzielne.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy są z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyt dobrą skórę masz po prostu, aby było to mozna zauwazyc :D :D (chodzi mi o to ujędrnianie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. również lubię stosować krem pod oczy i na powieki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger