kwietnia 21, 2013

Pandora - wiosenna kolekcja 2013






Na spotkaniu blogerek zostałyśmy obdarowane masą prezentów, wśród nich była Pandora. Dzięki uprzejmości firmy otrzymałyśmy sznurowane bransoletki.

W powietrzu czuć wiosnę! Rozkoszuj się nią wraz z nową wiosenną kolekcją PANDORA. Odkryj nowe produkty inspirowane motywem romantycznym, bajkami oraz kwiatem wiśni. 

A kolekcja wiosenna (a raczej jej część) prezentuje się następująco:
Po więcej zapraszam Was na stronę Pandory.

Kolekcja bardzo przypadła mi do gustu, a Wam? :)

pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Nie mój gust ... jak dla mnie za kolorowo-dziecinnie ale to moje zdanie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy które, bo np. żabka, czy zamek rzeczywiście takie może być, ale reszta jak dla mnie bardzo kobieca :)

      Usuń
  2. O, przypomniałaś mi o mojej Pandorce! Muszę ją odkopać z szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pół na pół, częśc jest fajna i delikatna, a druga zbyt dziecinna jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionki są śliczne :) takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi wiosenna kolekcja w ogóle nie przypadła do gustu :( czekam aż pojawi się kolejna, żeby kupić następny charms do mojej Pandory

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:)
    Uwielbiam Pandorkę ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe cudeńka! Szkoda, że cena mniej cudna (czytaj - wysoka ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy mają... ale nie na moją kieszeń :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger