maja 22, 2012

Paczuszka oraz zamówienie na helfy.pl


Wczoraj przybyły do mnie dwie paczuszki :) Jako, że teraz staram się dbać o włosy to postanowiłam zamowić sobie:
  • szampon LAVERA Mleczko Mango - Włosy Farbowane, o którym myślałam, że jest bez sls, ale dopiero jak przyszedł przeczytałam na opakowaniu, że zawiera sodium COCO-sulfae ;/ Ale na stronie napisane było tylko naturalne składniki i ten składnik jako substancje myjące z kokosów i cukrów. Więc już trudno, mogli dokładnie skład z butelki przepisać ;) na helfy.pl kosztuje 38zł.
  • henna khadi tym razem jasny brąz, bo ten trochę taki ciemny. na helfy.pl 26zł
  •  serum wzmacniające włosy sesa 28zł
Także teraz pomału sobie włoski pielęgnuję;)

Oraz z wizażu poprosiłam o zamówienie pianki do mycia twarzy, i kupiłam całe opakowanie i bardzo się zdziwiłam jakie to duże :D Zapłaciłam około 25zł, bo był w promocji.

Fajne zabezpieczenia mają:)


A Wy jak dbacie o włosy? :) 
Chętnie poczytam o waszych sposobach :)

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. fajna paczka - widzę, że włosy dostaną porcję solidnego odżywienia ;)
    ja właśnie siedzę z kokosowym olejkiem Vatika na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie ten kokosowy vatika kusi, ale jeszcze sese mam:)

      Usuń
  2. Mi fryzjerka poleciła olej arganowy, ale coś nie mogę się zebrać żeby go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie notka jak dbam o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, czekam na recenzję : )

    OdpowiedzUsuń
  5. moje wlosy są aktualnie na etapie zbyt dużego nawilżenia :C przedobrzyłam.
    ciekawa jestem tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taką sesę chętnie bym nabyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam spróbować, zobaczymy czy jest tego warta :)

      Usuń
  8. Fajne, ciekawa jestem tego serum:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również czekam na recenzje. A tymczasem zapraszam do rozdania do wygrania między innymi Maseczka sandałowa Khadi! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresowało mnie to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutka:)Włosy po takiej pielęgnacji,powiedzą Ci "KOCHAM":D

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetyków wcześniej nie znałam! znajdę to chętnie wypróbuję :)

    zapraszam do mnie:) dodam sobie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie znalazła jeszcze tego jedynego planu działania dla moich włosów. Obecnie 2-3 razy w tygodniu nakładam olejki z Alterry, 1-2 razy w tygodniu po olejowaniu nakładam maskę nawilżającą z Alterry lub tez maskę mleczną z Biovaxu, do masek jak i odzywek dodaję stężony aloes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o kupnie aloesu, ale póki co się wstrzymałam

      Usuń
  14. zapraszam do mnie ! :)
    notki o modzie, a najnowsza nawet z nutą tematu jaki lubisz!
    będę odwiedzać. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego serum. Zobaczymy jak się u ciebie spisze

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że zrobisz recenzje bo jestem ciekawa Twojej opinii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie olejowanie totalnie się nie sprawdza!Mam rudoczerwone włosy i olej wypłukuje z nich kolor. W połowie miesiąca chodziłam więc w pomarańczowo-różowych końcówkach i czerwonych włosach u nasady. ;/ Musze pozostać przy maskach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana co masz do zaproponowania w wymiance za to masło kokosowe i bielende dwufazową ? Napiszesz mi na maila czy co ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana co masz do zaproponowania w wymiance za to masło kokosowe i bielende dwufazową ? Napiszesz mi na maila czy co ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja używam odżywek z Soyoss. według mnie są bardzo dobre.:) zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się na tym serum,olej mi nie pasował,ale chyba zaryzykuje.
    Ciekawy blog:)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger