maja 19, 2012

W końcu zakupy! :)


Mam chwilę odpoczynku, przyjechałam do Gdyni do narzeczonego nadrobić trochę z pracą licencjacką i przy okazji wybrałam się z Lubym na zakupy:) A to z takiej racji, bo mu nie zawsze podoba się to co ja kupuję, a tak to mi doradza.
I jak ja kupuję coś sama, to coś jest z tym nie tak. pokazywałam Wam buty kupione w CCC i po pierwszym założeniu rozkleił się czubek ;/ I to nie pierwszy raz coś nie tak z tym co kupię, jakie przeboje miałam z laptopem...

Na pierwszy ogień idą masełko i żel do mycia rąk bez użycia wody z TBS :) Masełko 50ml 20zł pachnie bardzo delikatnie. I żel kosztował 10zł i dobrze mieć go pod ręką.

Torba z MOHITO. Szukałam namiętnie dużej listonoszki, która będzie przy okazji śliczna:) W Gdyni jak ją ujrzałam to ją chciałam kupić, ale nie było paska na ramię. To pognałam dziś do Gdańska i mam <jupi!> :) Cena 119zł (dziś była promocja 25% taniej i zapłaciłam około 89zł )
zdjęcie z internetu:

 Następnie zakolanówki z Esotiq za ok.18zł
 Dwie koszulki 2za1 cena ok.40zł z H&M

 Szukałam bronzera bez drobinek i skusiłam się na Rimmel Match perfection. Zobaczymy ile jest o wart:) cena około 22zł


Do tego kupiłam małego pendriva, bo muszę mieć taki, żeby gdzieś trzymać ważne dokumenty, a mam jeden na uczelnię, ale tam często wirusy jakieś i aż strach...
zdjęcie grafika google
i to wszystko na dziś :) Uwielbiam takie udane zakupy:) jeszcze szukam fajnego płaszczyka, bądź kurteczki, ale nic jeszcze w oko mi nie wpadło, a jak wpadło to cena za wysoka :D

Miłego wieczoru :)

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. Świetna torebka szukam czegoś właśnie w tym typie. Czekam na recenzję tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj co do butów z CCC to zauważyłam, że są bardzo nietrwałe. Po prostu szkoda gadać. Fajne te zakolanówki.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, w CCC nigdy więcej nie kupię butów!!!

      Usuń
    2. Ja również zawiodłam się na butach z CCC:-/
      Świetna torebka:)
      Zapraszam na swoje pierwsze rozdanie:
      http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/05/witam.html

      Usuń
  3. śliczna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torebka.
    Ciekawa jestem tego bronzera, ja mam jeden z Rimmel, ale z drobinkami, jest całkiem fajny:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z rimmela jeszcze nie miałam bronzerów, więc mam nadzieję, że będzie dobry:)

      Usuń
  5. bardzo fajne zakupy :)

    pozdrawiam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio nawet nie miałam czasu na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszejak super jeszcze je taniej dostalaas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach tego masełka, ogólnie tej linii zapachowej japanese cherry blossom :)A bronzer miałam i zużyłam do dna, trzeba tylko go dokładnie poznać i wiedzieć jak nakładać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach masełka super, a ten rimmel to mój drugi bronzer, więc mam nadzieję, że będzie się dobrze aplikował :)

      Usuń
  9. Widzę , że zakupy jak najbardziej udane :)
    Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! zapraszam na małe rozdanie
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mydełko bez wody czy jak kto woli żel antybakteryjny to konieczność w dniach dzisiejszych! lubię takie koszulki, troszkę ich mam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, dużo mam bluzek bokserek, więc skusiłam się teraz na zwykłą z rękawkami

      Usuń
  12. mm z tej serii rimmela róż, niedługo pokażę go na blogu. :) fajne zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam róż, ale chciałam inny bronzer, ale skusiłam się na tego...

      Usuń
  13. Torba fajna-mam podobną ale z h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebka jest świetna! ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger