maja 25, 2012

Tutti Frutti aromatyczna sól do kąpieli z płatkami kwiatów FARMONA


Dzisiaj zapraszam na recenzję soli do kąpieli tutti frutti. W końcu znalazłam chwilę czasu na zrobienie recenzji :)

Sól do kąpieli Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. Owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Bogactwo minerałów działa regenerująco na skórę, znakomicie odżywia, wygładza i nawilża. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a optymistyczny zapach pełni tropikalnego lata pobudza i orzeźwia. Aromatyczna sól myje i pielęgnuje, pozostawia skórę idealnie świeżą, jedwabiście gładką i aksamitną w dotyku.

Sposób użycia: do wanny z wodą o temp. 35-40 0C wsypać 4 łyżki soli. Zalecany czas kąpieli 20 minut.
Działanie: myjące, zmiękczające, oczyszczające
Rodzaj cery: każda
Pojemność: 600g
Cena: 10,00 zł








Zapach tej soli jest świetny :) Jeszcze nie miałam soli, która tak cudownie pachnie. Od razu kąpiel staje się przyjemniejsza - rzeczywiście zapach wprowadza w dobry nastrój :)
Na opakowaniu napisane, aby wrzucać 4 łyżki produktu do wanny, ja posługiwałam się nakrętką, ponieważ jest to wygodniejsze i dodawałam 4 nakrętki. Zapach unosił się po łazience i nie tylko, ale szkoda, że nie czuć go na ciele... W wannie po wsypaniu tworzy się lekka pianka, gdy się sól rozpuszcza, która szybko znika. Płatki kwiatów nie są zbyt fajne, ponieważ przyklejają się do ciała oraz muszę wyciągać je z wanny.
Producent obiecuje regenerację skóry, nawilżenie, odżywienie. Ja niestety takiego działania nie zauważyłam, po kąpieli zawsze mam suchą skórę i po wyjściu z kąpieli z użyciem tej soli nic się nie zmieniło.
Według mnie cena nie jest wysoka jak na taki fajny, wydajny produkt.
Używam go także, do moczenia samych stóp z bardzo gorącą wodą, dzięki temu odpoczywają stópki, ale także i ja dzięki aromatowi tej soli :)
Szukałam w innych wersjach zapachowych, ale nie znalazłam, a szkoda.

Według mnie nie ma nic nadzwyczajnego w tej soli, ale dla tego zapachu uważam, że warto ją mieć i na dodatek umila nam kąpiel :)


pozdrawiam,
 Bardzo dziękuję agencji Werner i wspólnicy za udostępnienie kosmetyków w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

35 komentarzy:

  1. Czytałam już kilka recenzji tej soli i zawsze takie samo zdanie... Muszę się zaopatrzyć - chociaż dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham sole do kąpieli <3

    zapraszam do mnie na rozdanie
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś tą sól, pachnie obłędnie;)
    i kąpiel od razu staje się przyjemniejsza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uzywam soli z biedronki-lawendowej
    http://weeronika-blog.blogspot.com/2012/05/konkurs.html zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze z biedronki nie miałam tej soli, może się skuszę :))

      Usuń
  5. Czytałam już recenzję tego kosmetyku i dziewczyna też zachwycała się zapachem. Chyba kupię ten sól, chociażby ze względu na zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie ma wanny w mieszkaniu a z chęcią bym wypróbowała:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna recenzja tej soli... Chyba muszę się w końcu w nią zaopatrzyć bo ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak poprzedniczki jestem ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
  10. ak pachnie szczęście;) to mi wystarczy by jednak ja kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam masełko o takim samym zapachu, cudnie pachniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie zapach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszelakie sole do kapieli :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Po tylu recenzjach,na pewno wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny zapach musi mieć : )

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze chciałam sobie to kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż szkoda, że nie mam wanny tylko prysznic:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię sole do kąpieli-wszelaaakie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może to nawilżenie itd to dopiero po jakimś czasie stosowania można zaobserwować, ja mam super wysuszoną skórę i niestety muszę się myć jakąś oliwką czy czymś takim ;/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, lubię czytać recenzję żeby nie kupić czegoś na darmo!
    obserwuję zapraszam do siebie na bloga jak i do polubienia strony na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam, zapach obłędny
    jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. maiłam kiedyś podobny, jest super! ślicznie pachnie;)
    buziaczki i zapraszam do siebie http://everywherem.blogspot.com/
    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą sól i ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger