maja 21, 2012

Farbowanie włosów henną khadi ciemny brąz


 Na początku maja farbowałam włosy henną Khadi ciemny brąz:) jako, że to mój naturalny kolor włosów zdecydowałam się na ten kolor. Miałam już spore odrosty i cóż, już trzeba było coś z tym zrobić. Włosy miałam rozjaśniane, a potem malowałam włosy brązem z Garniera bodajże. Ale powiedziałam stop takim farbowaniom i postanowiłam spróbować na swoich włosach odżywczej henny.

Takie włosy miałam przed farbowaniem:
 Końcówki bardzo zniszczone
 

 A takie włosy po 2 tygodniach od malowania:

Zapraszam na mój film o farbowaniu włosów henną khadi ciemny brąz . Jest to instrukcja farbowania i pokazane włosy przed i po u użytkownika KhadiPL. Oto LINK

Farba kupiona na stronie helfy.pl

Czy są wady takiego farbowania? 

Chyba tylko i wyłącznie ten zapach. Na początku da się go znieść, ale gdy przez 24 do 48godzin nie mogę myć głowy i chodzić z tym zapachem na głowie i spać to już mniej przyjemne, ale nie ma tragedii :)


Naprawdę bardzo Wam polecam tę metodę farbowania, bo cudownie odżywia włosy, są mięciutkie i do tego błyszczące... Na pewno nigdy więcej nie wrócę do farbowania chemicznego! :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. bardzo ładny wielowymiarowy odcień, dość jasny o dziwo jak na ciemny brąz ;)

    chciałaby,m go spróbować następnym razem (do tej pory 2 razy robiłam orzechowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasny kolor, bo takie jasne włosy miałam dość jasne :)

      Usuń
  2. Ja na razie farbować włosów nie muszę, ale kiedy już będzie trzeba pewnie skuszę się na hennę. Czytałam wiele pozytywnych opinii na ten temat :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor:) Ale farbowanie henną to raczej nie dla mnie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh juz sie nasluchalam o nieprzyjemnym zapachu henny ;p ale efekt daje za to ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. henna schodzi równomiernie z włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zauważyłam schodzenia z włosów, hennę na włosach mam dopiero około 3 tygodnie :)

      Usuń
  6. Wszystkie henny są w takich ciemnych kolorach chyba, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciemne, ale są henny, które są bezbarwne i działają jako odżywka :)

      Usuń
    2. dzięki. :) szkoda, że nie ma wersji dla blondynek, ale to w końcu henna. :P

      Usuń
  7. Ciekawe :-) Efekt jest naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznac, że bardzo ciekawie wyszło :) Ja strasznie obawiam się farbowania włosów henną. Mam wrażenie, że wyjdzie max ciemny kolor. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Farbowałam włosy henną jak miałam 14-15 lat (wcześnie zaczęłam). Dziwi mnie, że żadna z blogerek, która to reklamuje, nie wspomina ani słowem o tym, że po nałożeniu henny tylko ścięcie włosów pomaga się jej pozbyć. Żadna farba na tym nie siądzie...No chyba, że nie jesteście tego świadome...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam :) Ale nie wnikałam w to, ponieważ nie planuję już chemicznego farbowania włosów. Po co byłaby mi ta henna, żeby potem znów niszczyć włosy farbami?

      Usuń
  10. No efekt całkiem , całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://everywherem.blogspot.com/
    ZAPRASZAM NA ODŚWIEŻONY BLOG!;-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła różnica.Ślicznie Ci teraz błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny efekt;) mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez chce spróbować tego kolorku, mam włosy brązowe, ale chce je trochę przyciemnić, żeby kolor był bardziej głęboki, jak długo utrzymywał ci sie kolor na wlosach?

    pozdrawiam:)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uhh, już nie mogę się doczekać, co mi wyjdzie na włosach po malowaniu ich henną :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger