maja 18, 2012

Projekt Rainbow: Tydzień 5 niebieski



Po długiej nieobecności znów przychodzę z projektem rainbow, tym razem tydzień 5 niebieski, ale musicie mi wybaczyć po prostu nie mam na to czasu. Zaraz sesja się zaczyna, muszę nadrobić sporo w pracy licencjackiej oraz do tego pomoc rodzicom. A teraz przyjechałam do Gdyni na kilka dni i dziś wybieram się do TBS (Abym nie przepadła! ).
Nowe recenzje już niedługo :)

Kobietki mam do Was pytanie, potrzebuję DOBREGO BRONZERA, BEZ DROBINEK. Tak do 40zł, żeby długo wytrzymywał na twarzy. Poradzicie coś? Wczoraj w inglocie oglądałam i całkiem fajne były, ale większość z drobinkami :(

 Proszę jeszcze może któraś z Was używała peelingu LUSH, ANGELS ON BARE SKIN ? Szukam naturalnego peelingu i nie wiem co kupić :(( Może poradzicie? Myślałam o peelingach z ZSK... Bardzo byłabym wdzięczna za Wasze porady:)

pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny mani:)
    Jeśli chodzi o dwa pytania to niestety nie pomogę, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie taki niebieski lakier ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do zabawy http://bambusowy-raj.blogspot.com/2012/05/podaj-dalej-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek tego niebieskiego lakieru xd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaki ładny kolor!
    co do bronzera to od siebie mogę polecić z The body shop Honey Bronze Powder, już za 33zł na all :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawienie kolorystyczne lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolory, ten niebieski jest ciekawy.
    Co do bronzera to nie wiem,bo większość z drobinkami, a może puder brązujący ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy lakier! <3 Kocham...


    Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania śliczny naszyjnik :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  9. hm, super pomysł na cykl by rozdzielać go tygodniami :)
    o pazrukach nie wspomnę!
    pozdrawiam, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemnie się Cię czyta i ogląda.
    fajnie, prosto przygotowany blog.
    lubię tak! :))

    zapraszam do mnie!

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger