maja 30, 2012

Promocja na masła TBS !

źródło facebook tbs

Przeglądałam sobie facebooka i zauważyłam, że jest promocja 30% na masła TBS, jeżeli zaznaczy się banalną odpowiedź na pytanie :)
LINK do fb TBS.
Ja już wysłałam narzeczonego po masełko dla mnie (bo jest w Gdyni i w niedzielę przyjeżdża do mnie), które po rabacie będzie kosztować około 45zł .Nie mogę się doczekać (i jego i masełka ) :)

W Białymstoku niestety nie ma TBS :( Ale mamy Organique i kupiłam dziś 40g masełka z shea o zapachu magnolii i powiem Wam, że chcę więcej !! :)

Jutro spodziewam się mojego zamówienia z allegro, to Wam się pochwalę co sobie zamówiłam za cuda :)

Przypominam o rozdaniu !! Tylko do 1 czerwca :) LINK


pozdrawiam,


20 komentarzy:

  1. No zaraz będę się tam wybierać żeby kupić Ci masełko ;)

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam fb, ale w sumie ja nie jestem systematyczna co do smarowideł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam fb do właśnie takich rzeczy :D Poza tym nic więcej... A ja lubię te masła, są najlepsze :)

      Usuń
  3. Masełka mają śliczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, wszystkie bym wziela :) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio w TBS trafiłam na promocję 3 małe masełka w cenie 2 (po 20zł) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jest cały czas w TBS, chyba że się mylę, bo za każdym razem jak odwiedzałam ten sklep to były miniaturki i ja tylko miałam miniaturki do tej pory :)

      Usuń
  6. fajna promocja;) a masla wogole wszystkie sa super;))

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie szkoda że w Białymstoku nie ma TBS...Kiedyś chyba był pasaż w galerii Alfa..(popraw mnie jeśli się mylę)Sama chętnie bym sobie coś kupiła ale niekoniecznie masło,raczej jakąś maseczkę. Monika W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, kiedyś był w Alfie, bo na internecie jest taka informacja. Ale kiedyś pytałam Panią z TBS w Gdyni czy w Białymstoku jest to powiedziała, że był :(

      Usuń
  8. Fajna Promocja niestety ja nie mam TBS u siebie w mieście . Zapraszam do siebie na bloga :) http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masła tej firmy pięknie i smakowicie pachną. :)

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna promocja, ale nie skorzystam tym razem. :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger