lipca 20, 2012

Lavera, szampon mleczko mango do włosów farbowanych. Ochrona koloru



Całkiem niedawno wykończyłam mój szampon, który zakupiłam na stronie helfy.pl. Jako, że zaczęłam farbować włosy henną khadi, pomyślałam że ten szampon skoro chroni kolor będzie odpowiedni. Jeżeli chcecie wiedzieć czy się sprawdził to zapraszam na recenzję :)


Ten owocowy szampon dedykowany jest do włosom koloryzowanym. Innowacyjne mleczko zawierające lecytynę i ekstrakt z mango otacza włosy naturalnym filmem ochronnym. Wartościowe masło shea pielęgnuje włosy, chroni przed wysuszeniem i zapewnia naturalną ochronę przeciwsłoneczną. Masło kakaowe wygładza włosy i nadaje im połysku. Szampon pozwala cieszyć się pięknymi włosami i intensywnością ich koloru przez długi czas. Szampon zawiera w 100% naturalne składniki, nie zawiera parabenów ani szkodliwych substancji chemicznych. Nie testowany na zwierzętach. Właściwy dla wegan i wegetarian.


Skład: Water (Aqua), Sodium Coco Sulphate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Coco Glucoside, Glycerin, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Camelia Oleifera Leaf Extract*, Oryza Sativa (Rice) Extract*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Hyaluronate, Lactic Acid, Citric Acid, Tartaric Acid, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropytrimonium Chloride, Hydrogenated Lecithin, Glycol Distrearate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Linalool**. * Ingredients from certified organic agriculture ** Natural essential oils.

Cena ok. 35zł/250ml

 Szampon znajduje się w wygodnym opakowaniu o pojemności 250ml.


Konsystencja szamponu jest bardzo gęsta i prawie przezroczysta. Mi osobiście to trochę przeszkadza, bo zużywa się więcej produktu na umycie włosów. W związku z tym szampon jest mało wydajny.

Zapach jest bardzo przyjemny, zdecydowanie czuć mango. Ale zapach jest czuć tylko podczas mycia, później nic nie czuć.
Szampon słabo się pieni, dopiero przy drugim umyciu włosów jest jakakolwiek piana.


Plącze włosy. Co prawda po umyciu są miękkie, ale bez odżywki się nie obejdzie w moim przypadku. Mam suche włosy na końcach i miałam problemy z rozczesywaniem.
Jeżeli chodzi o obietnicę producenta o ochronie koloru, to jest to pic na wodę. Po farbowaniu henną khadi chciałam, aby kolor długo się utrzymał, ale schodził tak samo jak bez używania tego szamponu.







Mam mieszane uczucia co do tego szamponu, ale wątpię że jeszcze go kupię. Jest za drogi i nic specjalnego nie robi z włosami.

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Ja się trzymam tego, że szampony z zasady nic nie robią z włosami :P Moje wymaganie co do szamponu? Ma dobrze myć, szczególnie, jeśli chodzi o zmywanie olei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nic nie robi to wolę kupić tańszy i taki, który nie ma parabenów :) Moje wymagania są takie, aby nie plątał mi włosów podczas mycia i się chociaż trochę pienił :D

      Usuń
    2. Ale ten nie ma parabenów.

      Usuń
    3. No właśnie nie ma :) Ale cena jest trochę za wysoka. I bez parabenów to wolę kupić jakiś tańszy

      Usuń
  2. Oj szkoda, że plącze włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli bardzo podobny do BD. Więc po co przepłacać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli baby dream? Jest wiele różnic między nimi, bynajmniej na moich włosach :)

      Usuń
  5. Hm... trochę drogi jak na szampon, ja bym za tyle nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi ten szampon, nie wiem czy znając jego działanie bym go kupiła, ale ja uważam że szampon praktycznie nic nie robi z włosami po za ich umyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że go sobie darowałam :) jeszcze kilka dni temu planowałam go kupić :DD cena troszkę odstraszyła

    OdpowiedzUsuń
  8. za taką cene nic nie robi:P?? wycofać go ale obniżyć cene hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym nie kupowala, z tego ci piszesz to jakis bubel :( mysle ze sa lepsze szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no cena faktycznie wysoka do jego możliwości

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze za drogi a po drugie z tego , co piszesz wynika , że jest bez rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mnie, bo mam naturalny kolor, ale i tak bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger