lipca 18, 2012

Przepadłam...


Pierwszy raz dziś zawitałam do Yves Rocher i przepadłam... Pierwsze co to mnie poniosło do półek z kosmetykami do twarzy. Zauważyłam "książeczkę czekową" z promocjami i postanowiłam skorzystać :)
Chciałam kupić peeling, ale wzięłam najpierw saszetkę na próbę.

Podwójna maseczka jednorazowa przywracająca blask 4,90/2x6ml (peeling + maseczka)

 W "książeczce czekowej" znalazłam promocję na szampony. Kupując dwa płacimy za nie niecałe 20zł. 

Szampon odżywczy do włosów suchych 11,90zł/200ml

 Szampon przywracający blask 11,90/200ml

Założyłam również kartę, gdzie zbieramy pieczątki. Za każde wydane 10zł dostajemy pieczątkę. Dodatkowo co miesiąc dostajemy pocztą aktualne promocje. Przy zakładaniu karty dostałam kilka próbek:
 Opisane do czego jest każda próbka :) (po kliknięciu lepiej widać )

Będąc w sklepie kosmetycznym przy dworcu w Gdyni znalazłam w końcu kąpiel octową z malin do włosów.  Jestem jej bardzo ciekawa, bo ta w Yves Rocher kosztuje chyba dwa razy tyle ;)

Marion, kąpiel odbudowująca włosy ocet z malin 8,80zł/130ml

I niestety nie zmieściłam się w docelowych 50zł na lipiec... Poprzednie zakupy na ponad 30zł, teraz tutaj ponad 20. I do końca miesiąca jeszcze tyle dni... Ehh nie wiem czy wytrwam...

Używałyście kosmetyki Yves Rocher? Może używałyście coś godnego polecenia? :)
Chętnie poczytam o Waszych ulubieńcach z tej firmy.

Miłego wieczoru,
pozdrawiam


37 komentarzy:

  1. Ciekawe te maliny z octem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tą kąpie Mariona, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłąm zamówienie w sklepie internetowym YR jak była promocją - 50 % i póki co znalazłam 2 świetne produkty - serum na końcówki i spray ułatwiający rozczesywanie włosów - szczególnie zachwycił mnie ten drugi specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem ciekawa tej octowej kąpieli ;)
    Też mnie kusi ta karta ale jakbym ją założyła to myślę, że bym przepadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. malina mniam, ciekawa jestem tego kosmetyku, jak i YR nie miałam z nimi do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie ocet kosztuje 7,50, niby niewiele ale jednak co drogeria to inna cena:) bylam stacjonarnie wczoraj w YR kupilam wodę z limitowanki ale chyba jeszcze zrobię zamowienie internetowe ;d polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam nigdy tych kosmetyków, bo myślałam, że ta firma ma mega drogie kosmetyki pielęgnacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem strasznie ciekawa tych malinek od Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam och balsamy, tak pięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, i zapraszm do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak się sprawdzą te produkty z Yves Rocher!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam jeszcze nic z YR, ale chyba będę musiała iść po te zniżki ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie przepadam za ich kosmetykami, chociaż lubiłam perfumy Ming Shu. I fajnie brzmi ten malinowy ocet, na niego akurat bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam nic z YR :)
    Najbardziej jestem ciekawa tego pierwszego szamponu i płukanki z mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie ten szampon do włosów suchych;) mi się podoba, ale odżywka z tej serii jest beznadziejna

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam stacjonarnie dorwać tego mariona i buba, nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. maseczka jest świetna, załuje że miałam tylko jedną sztukę

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie .
    świetne zakupy :)
    Ciekawi mnie kąpiel octowa z malin do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kupić ostatnio w YR i chciałam założyć kartę, ale zapomniałam i przypomniałam sobie jak już wsadzałam zakupy do samochodu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam tą książeczkę i juz 3 czeki wykorzystałam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ocet z malin też chyba przygarnę, pewnie pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie uzywalam, ale fajne maja produkty i jestem ich bardzo ciekwa :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem uzależniona od Yves Rocher :) z tego co zakupiłaś, używam tego peelingu w saszetce, maseczka jakoś mnie nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey love! Such a great post & blog here!!!
    I am happy to have found your blog. I can see that you are doing it with passion and style!
    Though If you want we could follow each other via gfc and Bloglovin? Let me now on my blog!

    Lots of kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj to chyba za duże ograniczenie te 50zł bo z tego co zauważyłam to większość blogerek tą kwotę przekracza ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie ciekawi ta kąpiel odbudowująca włosy. :) co prawda zniszczonych nie mam, ale lubię takie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mam ten szampon z owsem chyba już 5 butelkę... jestem z niego megazadowolona:) Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obkupiłaś się :) czyli, że byłaś w swoim świecie! Buziaki, zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tej kąpieli do włosów

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakupy :) Czekam na recenzje, szczególnie tego szamponu odżywczego :) Pozdraiwm :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ochotę na tą kąpiel Marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię kosmetyki YR i trochę ich mam. Akurat wczoraj pojawiła się u mnie recenzja jednego z ich szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. w YR kupuje głównie zele pod prysznic;) Tony zeli;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Używałam kosmetyki z tej firmy i sa świetne ! Mam balsam do ciała i żel truskawkowy coś pięknego.! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger