lipca 21, 2012

Farmona Sweet secret: Kokosowy sorbet do mycia ciała i Waniliowy scrub do mycia ciała




Jako jedna z wielu dziewczyn dostałam propozycję testowania sorbetu i scrubu do ciała firmy Farmona. Chętnie zgodziłam się, ponieważ byłam bardzo ciekawa zapachów oraz działania. A najbardziej ciekawił mnie ten sorbet, bo pierwszy raz spotkałam się z tą nazwą w kosmetykach :) Dziś recenzja na temat obu produktów. 


Kokosowy sorbet do mycia ciała – doskonale myje, natłuszcza oraz wygładza skórę. Na długo pozostawia uczucie świeżości i apetycznie słodki, egzotyczny zapach. Nowy sorbet do mycia ciała został stworzony z myślą o tych, którzy cenią produkty naturalne i chcą podarować sobie chwile przyjemności.

Pojemność 225 ml. Cena ok. 12,50 zł



www.farmona.pl
 



Waniliowy scrub do mycia ciała – to wyjątkowy kosmetyk do mycia oraz pielęgnacji ciała. Idealny dla pań, które cenią produkty naturalne i chcą sobie podarować chwile przyjemności. Ekstrakt z wanilii i dojrzałych daktyli błyskawicznie poprawia kondycję skóry, drobinki ścierające skutecznie usuwają zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. 

Pojemność 225 ml. Cena ok. 12 zł

www.farmona.pl


Skład:
Aqua, Isopropyl Myristate, Pumice, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cyclomethicone, Parfum, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Vanilla, Propylene Glycol, Tamarindus Indica Extract, Macadamia Ternifolia Shell, Cera Alba, Acrylates /c10-c30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, CI 16255, CI 19140, BHA. 






SORBET DO MYCIA CIAŁA

Produkt ma opakowanie, które jest wygodne w użytkowaniu, jest higieniczne.

Bardzo słabo się pieni, praktycznie wcale, gdy używam tylko rąk do mycia. Używając gąbki pieni się bardziej, ale nie ma szału.
W związku z tym, że słabo się pieni używałam dość sporo tego sorbetu i szybko się skończył. Jest mało wydajny.
W konsystencji nie bardzo przypomina sorbet, bo powinien być bardziej gęsty. Może na zdjęciu nie widać, ale zawiera w sobie drobinki, jakby wiórki kokosowe, które jakby się rozpuszczały.

Zapach to mistrzostwo świata :) Pierwszy raz jak otworzyłam to pomyślałam WOW ale pachnie. Ale tylko czuć podczas mycia, potem już nic nie czuję. A jak ktoś wchodził po mnie do łazienki to mówili zawsze "mmm ale zapachy" :) Jednak ja na lato wolę troszkę "lżejsze" zapachy i  jak dla mnie ten jest bardziej na zimę :D
Nie podrażnia, ani nie wysusza skóry.
Cena raczej nie jest wygórowana.


SCRUB DO CIAŁA

Scruby/peelingi często znajdują się w opakowaniach, w których trzeba grzebać palcami.

Po pierwsze skład, trochę coś mi się nie zgadza, a może się nie znam. Jest napisane na opakowaniu, że to produkt naturalny, to czemu w składzie jest tyle parabenów? Jeżeli źle myślę, to mnie poprawcie :)

Peeling zawiera dużo drobinek i jak dla mnie ściera bardzo mocno i skóra jest bardzo gładka po użyciu.

Piękny zapach po otwarciu, który niestety po umyciu nie jest już wyczuwalny.
Jak widać konsystencja jest bardzo rzadka.


Cena jak dla mnie nie jest za wysoka jak za taki produkt.







Oba produkty spełniają swoje podstawowe zadanie: myją. Przy okazji świetnie pachną. Myślę że warto wypróbować :)

pozdrawiam,

Bardzo dziękuję agencji Werner i wspólnicy za udostępnienie kosmetyków w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

25 komentarzy:

  1. Kosmetyki z tej firmy pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam ich peeling truflowy i jak dla mnie to był dość słaby bo miał mało drobinek i leistą konsystencję. A ich kokososo-bananowy krem do rąk męczyłam ponad pół roku zanim zużyłam-zostawiał taką dziwną warstwę na dłoniach... Monika W

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je oba. Oba kocham jednakowo, zapach maja genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach kokosa to jest raj dla nosa:D
    Heh e nie używałam jeszcze linii tych produktów ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam chęć wypróbować sorbet, ale jeżeli słabo się pieni, to raczej zrezygnuję :(

    OdpowiedzUsuń
  6. duet doskonały, uwielbiam za zapach i działanie, peeling jest świetny taki niepozorny

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy kuszą tymi produktami, muszę zakupić, w szczególności peeling, bo lubię zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam scrub i faktycznie ślicznie pachniał, tak słodziutko ;) A waniliowe miałam masło i zapach bardzo mi się podobał więc i na scrub się skuszę i muszę przetestować w najbliższym czasie, bo właśnie wszystkie dziewczyny piszą, że mocno zdziera a ja lubię takie mocne peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach tego sorbetu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach sorbetu jak i scrubu kusi :) Zapachy tych produktów muszą być genialne , a ja uwielbiam genialne zapachy w szczególności te bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te kosmetyki! Ich zapach jest tak obłędny, że mogłąbym wąchać bez przerwy:) Miałam ten żel pod prysznic o zapachu sorbetu, piękny, a scrub za mną cały czas chodzi, bo pachnie jeszcze lepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jestem ciekawa tych zapachow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ten scrub, ale strasznie chemicznie pachnie
    zużywam go w chwilach gdy nic innego nie mam, albo do zabiegów na dłonie i stopy, ścierak z niego dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sorbet pod prysznic brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tę firmę :D mam piling do ciała - słodkie trufle, jest rewelacyjny :)
    super blog - obserwujemy ??
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Firma jest świetna! Robią kosmetyki o cudownych zapachach ;) Miałam sorbet i muszę powiedzieć, ze jego jedyny minus to fakt - mało się pieni ;) (dodaje do obserwowanych ;) )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki z tej serii cudownie pachną ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj aż by się chciało powąchać, co do działania, tak zazwyczaj jest, dobre kosmetykki nieładnie pachną ;) Spróbuje, chociażby dla zapaszku ;D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam wiele pozytywnych opinii, kusi mnie zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. może wkońcu skuszę się na ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowicie wyglądają :) Jak gdzieś zobaczę to wypróbuje ten peeling.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger