lipca 31, 2012

Podsumowanie akcji "cel na lipiec: przeżyć za 50zł"







Przyszła pora na małe podsumowanie akcji...

Zakupy w Yves Rocher:

  • Podwójna maseczka jednorazowa przywracająca blask 4,90 zł
  • Szampon odżywczy do włosów suchych + Szampon przywracający blask 19,90 zł
  • Żel do mycia twarzy + Mleczko + Tonik 2w1 19,90zł
  • Żel pod prysznic 10,90zł
  • Dwufazowy płyn do demakijażu 14,90zł
Razem:  70,50zł


Pozostałe zakupy:

  • Marion, kąpiel odbudowująca włosy ocet z malin 8,80 zł
  • woda różana 11zł
  • podróbka beautyblendera 8,99zł
  • olej do włosów vatika, 11,55zł
Razem: 40,34zł


CAŁOŚĆ: 110,84zł


Jak widać niestety nie udało mi się zmieścić w planowanych 50zł... Na sierpień się nie zapisuję, bo znów mogą się trafić niezaplanowane wydatki, lecz liczę na to, że będzie ich mało :)

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś taką tanią podróbkę beautyblendera ?? :D
    ja na szczęście zmieściłam się w limicie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi lepiej poszło, gdy nie brałam oficjalnie udziału w akcji - i Tobie tego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też już się więcej nie zapisuję do tej akcji :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez wiem ze nie udaloby mi sie, wiec nawet nie probuje xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę nawet nie liczyć ile wydaję:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy możesz nam napisać co sądzisz o tej podróbce beauty blendera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, niedługo recenzję postaram się napisać :)

      Usuń
  8. ja bym się nadawała w tym miesiącu nie przekroczyłam 50 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bym nie dała rady zmieścić się w 50 zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze, że szalejesz na zakupach tak samo jak ja :P
    Irmina
    ps. dodajemy się do obserwujacych, zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zaszalalas :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajjj tam nie przejmuj się :) Następnym razem pójdzie ci lepiej z taką akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie zawsze są jakieś nieplanowane wydatki dlatego nigdy sie nie dołączam do takich akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tym razem, to następnym. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zawsze jest to fizycznie możliwe, żeby zmieścić się w 50 zł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger