lipca 15, 2012

Zamówienie na paatal.pl - darmowa przesyłka przez paczkomat



Od jednej z bloggerek dowiedziałam się, że jest promocja na stronie paatal.pl przy wyborze paczkomatu dostawa jest darmowa. Dodatkowo jeżeli wydamy więcej niż 30zł dostajemy tusz gratis oraz powyżej 60zł tusz i wosk do włosów (tylko przy wyborze paczkomatu).

Jedyne czym byłam zainteresowana to woda różana 11zł/250ml Będę jej używać jako toniku, a jak się skończy w atomizerze hydrolat z kwiatu pomarańczy to będę używać do spryskiwania włosów po umyciu :)


Przeglądając asortyment sklepu przy okazji znalazłam podróbkę beautyblendera 8,99zł i również zamówiłam :)

 Dodatkowo skusiłam się na kokosowy olej do włosów vatika, 11,55zł/150ml


I dostałam w gratisie tusz L'ambre (kosztuje 4,24zł/8ml) Ciekawa jestem jak się sprawdzi u mnie, bo widziałam różne opinie na jego temat.


Wczoraj przyjechałam do Gdyni, a raczej zaczęłam się tu powili wprowadzać. Tęsknię za Białymstokiem, zwłaszcza za rodziną, która tam została... Ale jak tu jest narzeczony... Jak żyć? ;)

W tym miesiącu to moje pierwsze wydatki na kosmetyki... Obym do końca lipca wytrwała i nie wydała więcej niż 50zł :) 


pozdrawiam,


42 komentarze:

  1. Na ten tusz mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ochotę na wodę różaną, ale mam niemiłe doświadczenia z paatalem :/ Ale darmowa przesyłka kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co z paatalem nie miałam problemów :)

      Usuń
    2. Robiłam zamówienie tylko jeden raz i dostałam przeterminowane kosmetyki. Myślę, że większość osób takie dostaje, ale nie zwraca uwagi na termin ważności albo po prostu się na tym nie zna...

      Usuń
    3. Z tego co patrzyłam to moje kosmetyki nie są przeterminowane i zawsze było ok :)

      Usuń
  3. Jak się nie mylę,ostatnio ten tusz widziałam w jakiejś gazecie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy. :)
    Ciekawe jak sprawdzi się podróbka bb. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten tusz i jest świetny :) Ale widzę , że cena tuszu troszkę wzrosła niby nie wiele ale mimo to tusz jest droższy , ja płaciłam za niego 3,85 zł ;D
    Ja właśnie też się zastanawiam nad kupnem podróbki beautyblendera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie używałam i po pierwszych testach jestem zawiedziona...

      Usuń
    2. no cóż, różnica między oryginałem a podróbką ogromna
      :)

      A wodę różaną muszę przetestować! uwielbiam takie naturalne kosmetyki :)

      Usuń
    3. JealousJelly, koniecznie daj znać czemu jajo po pierwszych próbach się u Ciebie nie sprawdziło, bo taka niska cena troszkę skusiła mnie do zakupu, nie wiem może je kliknę...

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ta woda różana... Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się jej recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  8. ah, ciągle coś mnie kusi, ciągle coś kupuję, zbankrytuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesująca jest woda różana, z chęcią przeczytam Twoją recenzję tego produktu :)
    A Vatika kokosowa jest boska ! :)

    Pozdrawiam :* http://thenakedtruthaboutcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę fajna promocja, dzięki na info, może się skuszę na coś.

    +
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem wody różanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda rózana strasznie mnie ciekawi moze i ja zamowię ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam zamiar zawitać do trójmiasta na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fajnie :) Może akurat będzie jakieś spotkanie blogerek ;>

      Usuń
  14. właśnie sama mam zamiar zamówić coś z paatal znów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio jak obejrzałam sobie swoją szufladkę powiedziałam sobie dość...
    chociaż woda różana przydałaby mi się do wyrabiania hinduskich słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też widziałam tę promocję i mnie kusi.. Nie będę ukrywać, że nawet takie bajerki jak tusz gratis mnie kuszą :P.

    OdpowiedzUsuń
  17. aj ja tez chce tego BB ;D i strasznie jestem ciekawa tego olejku do wlosow :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawi mnie ta podrobka b blendera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłam podobne zamówienie, zamiast Vatiki wzięłam olej kokosowy 500ml
    ale wodę różaną i pseudo BB również zamówiłam
    tym tuszem Lambre fajnie maluje się dolne rzęsy
    jest w tym mistrzem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie widziałam tam oleju kokosowego ;o chciałam spróbować w sumie vatiki i może to mnie zaślepiło :D

      Usuń
  20. mega ciekawe zakupy :) ciekawa jestem jak sie sprawdzi u Ciebie vatika :)

    Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zakupy;) ta wode rozana bardzo lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zakupy, a przez tę informację o paatal.pl coś czuję, że wydam znowu pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdynia? Przez 3 lata mieszkałam w Sopocie, ale w październiku zamierzam przeprowadzić się do Gdyni :) Podobno to miasto, w którym w Polsce mieszka się najlepiej :) A co do zakupów - już od dłuższego czasu czaję się na ten olej z Vatiki i nie mogę się zdecydować ;)

    Ja dzisiaj zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, więc po cichu zapraszam do siebie :) http://riki-tiki-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowałam się tą wodą różaną... Napisz jak się sprawuje, bo jestem bardzo ciekawa ;D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez czekam na opinie na temat wody rozanej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger