sierpnia 02, 2013

Lovely, balsamy odżywcze do ust






W poprzednim WiboBoxie otrzymałam błyszczyki Lovely, dlatego pora na moją opinię na ich temat. Nie jestem zwolenniczką maziania ust błyszczykami, ale cóż poświęciłam się, że tak powiem ;D 
Szczerze mówiąc zapachy błyszczyków bardzo kusiły do używania ich :)) 

 





Smakowy balsam, który nada Twoim ustom subtelny kolor i blask. Pielęgnacyjna formuła zawierająca witaminę A i E, atelokolagen i masło shea sprawi, że Twoje usta przy codziennym użytkowaniu balsamu będą zdrowe i piękne. Dostępne cztery smaki: Tutti Frutti, Coral Love, Pink Box, Candy Sweet.






Każdy z błyszczyków ma cudowny słodki zapach, każdy pachnie troszkę inaczej i chętnie by je zlizała z ust :D 
Do tego zaskoczyło mnie w nich to, że mają smak, słodki ale słabo wyczuwalny.
Każdy z nich daje indywidualny kolor na ustach, i mają świetne opakowania :) Jednakże trzeba uważać, aby nie zaaplikować za dużo produktu, bo opakowanie ma do tego tendencję.
Trwałość nie powala, bo na ustach pozostaje max 2h, oczywiście jeśli nie oblizujemy ust co chwila :)

A teraz jak prezentują się na ustach :




Cena: ok. 6 zł
Dostępność: Rossman







Bardzo polubiłam te balsamy, zawsze mam jeden przy sobie w torebce. Nie mam swojego ulubieńca, bo każdy kolor wygląda świetnie. Nie są może najtrwalsze, ale świetnie prezentują się na ustach i nadają im ładny kolor i do tego przepięknie pachną, nic tylko się maziać :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Candy Sweet i Coral Love mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Candy sweet od jakiegoś tygodnia noszę w torebce, ale czas na zmianę :D

      Usuń
  2. kolory ładne, ale bardzo nie lubię takiej aplikacji9 błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nigdy ust niczym nie smaruję (wyjątkiem jest zima i pomadka ochronna) to teraz mam ochotę jakis zakupić bo fajnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja smaruję jak sobie przypomnę, zazwyczaj rano i po pracy...

      Usuń
  4. Coral Love fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne odcienie i cena nie jest wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia oraz Candy mają najładniejsze jak dla mnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje usta niestety nie lubia blyszczykow :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są fajne, ale błyszczykom mówię nie. Nie lubię i chyba mnie już nic nie przekona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ja jakoś nie mogę się przekonać do pomarańczy na ustach:x Pink Box ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsamy są naprawdę zachecające, ślicznie się błyszczą! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. za taką cenę żal nie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger