sierpnia 13, 2013

Loreal Volume Milion Lashes Excess Noir






Jakiś czas temu otrzymałam tusz do rzęs od L'oreal, jest to obecnie nowość, dlatego od razu wzięłam się za testowanie :) Tusz się polubi od pierwszego użycia, albo nie. Ja opinię na jego temat już po pierwszym użyciu miałam wyrobioną, ale używałam oczywiście na co dzień, aby upewnić się czy jest taki dobry jak myślę :) Z resztą, jak coś jest dobre to chce się tego używać jak najczęściej.
Zapraszam na recenzję :)
Link do moich rzęs rzęs bez tuszu w innym poście ;)





Objętość bez umiaru. Czerń bez umiaru Rzęsy którym nie można się oprzeć. Odkryj najnowszą maskarę Volume Million Lashes Excess Noir, która łączy zniewalającą głębie czerni z:
  • Legendarnym efektem miliona rzęs
  • Wyjątkowym podkreśleniem spojrzenia
  • Objętością bez umiaru






Efekt miliona rzęs? Cóż, niejeden producent wiele obiecuje, ale żeby obiecywać milion rzęs? How?? Ale tak na poważnie to jak tak patrze na swoje rzęsy, to wyglądają jakby rzeczywiście tych rzęs było od groma... Producent obiecuje również wyjątkowe podkreślenie spojrzenia i według mnie obietnica jak spełniona - spojrzenie jest bardzo podkreślone :)
Tusz ten zapewnia wydłużanie rzęs, podkreśla je i podkręca do granic możliwości. Do tego są pogrubione oraz kolor jest naprawdę intensywny.
Szczoteczka jest bardzo duża, nie cierpię takich, bo zawsze muszę ostrożnie rozczesywać rzęsy. Inaczej ubrudziłabym sobie całą powiekę ;)
Tusz do rzęs na początku używania jest bardzo rzadki i przez to skleja rzęsy, w miarę używania zaczyna podsychać i używa się jej o wiele lepiej. Trzeba nabrać wprawy w używaniu tego tuszu, z resztą tak jak wszystkich innych.
Cena: ok. 50zł
Dostępność: Drogerie,







Makijaż oczu to najważniejsza rzecz do zrobienia przed wyjściem z domu :) Lubię mieć dobrze podkreślone rzęsy i dobry tusz to podstawa. Cena tego tuszu jest wysoka (znam wiele równie dobrych tuszy tańszych), ale warto polować na niego na promocjach :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Mam ten tusz i używam go od dwóch lat ;)
    tylko mam wersję z całym złotym opakowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie długie rzęsy! Musze się skusić na ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam długie rzęsy, ale ten tusz jeszcze bardziej je podkreśla :)

      Usuń
  3. Piękne długie rzęsy ale brakuje mi pogrubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wydłużone rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie rzęsy, że aż wstyd ;( mikro ....

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez na początku był rzadki, za dużo się nabierało

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie czeka w kolejce do testów, już się cieszę ;) piękne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzęsy :)
    znam tańsze tusze, które dają równie dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ładnie wydłuża.
    Ja jednak lubię, jak tusz lekko pogrubia rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zachęcająco :) muszę się nad nim zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się wydawało, że ta maskara jest już długo na rynku

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne oczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. silikonowe szczoty kocham ale efekt końcowy nie wywołał Wow ... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy efekt daje ten tusz, ale jak dla mnie za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt jak dla mnie zbyt delikatny... no i nie lubie takich szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger