sierpnia 10, 2013

Denko lipiec 2013







Już od kilku dni zabierałam się za napisanie tego posta, ale w końcu dziś mam chwilę. Lipcowe denko zakończone i już od kilku dni zbieram opakowania sierpniowe ;) Co zużyłam w lipcu?
  • Hydrolat oczarowy - to już moje drugie opakowanie, używałam jako tonik i uwielbiam go, świetnie działa na moją cerę trądzikową. Troszkę zapach mi przestał się podobać, bo używałam tego hydralatu do rozrobienia maseczki z uguisu (kupa słowika), a to nie pachniało zbyt przyjemnie ;)
  • Estetica, żel pod prysznic - straszna beznadzieja, nie dam rady zużyć do końca, dlatego wyrzucam. recenzja.
  • Decubal, olejek pod prysznicrecenzja
  • Bielenda, płyn dwufazowy - najlepszy ever :) To już moje kolejne opakowanie i kolejne już w używaniu jest.
  • Hydrolat szałwiowy - straszny śmierdziel, ale całkiem ok.
  • Under twenty kremowy żel do mycia twarzy - miniaturka, wcale się nie pienił, ładny zapach, ale nie przypadł mi do gustu.
  • Organique masło do ciała o zapachu magnolii - niesamowicie gęste masło na bazie masła shea recenzja
  • lakiery pękające i odżywka ze współpracy z spa&welness - totalna porażka, ląduje do kosza... 
  • Odżywka eveline - moja ulubiona odżywka, zawsze do niej wracam. paznokcie rosną jak szalone i są bardzo twarde.
  • Maseczka efektima - maseczka o konsystencji kremu, nie cierpię takich, potem strasznie długo się je zmywa, bo nie zastyga. pozostawia twarz dobrze nawilżoną i matową.
  • Maseczka balea - gęsta biała maseczka, która fajnie oczyszcza twarz i zostawia ją nawilżoną.
  • Płatki pod oczy perfecta - Nie zauważyłam rewelacyjnego nawilżenia pod oczami, po użyciu lekko piekła mnie skóra pod oczami...
  • Peeling gruboziarnisty perfecta - świetny peeling, bardzo mocno oczyszcza, bardzo lubię do nich wracać.
  • CC cream Re:NK - próbka, ale oczywiście kolejny azjatycki krem dla mnie za jasny. Szkoda, że nie ma ciemniejszych, bo fajnie kryje.
  • krem pod oczy Re:NK, Su:m - oba kremy są świetne, nawilżają i o to chodzi.
  • hera aquabolic próbki - świetne jako tonik, bardzo polubiłam :)
 
  • Kolejne dwa opakowanie chusteczek do demakijażu. Jedna jeszcze z czerwca, a wykończona na początku lipca, a z alterry to już lipcowa ;) Obie chusteczki są świetne.

Nie ma tego aż tak wiele, ale dobre i to :)

pozdrawiam,

30 komentarzy:

  1. Lubiłam tą dwu fazę z bielendy, ale jakoś pod koniec opakowania zaczęła mnie piec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje n-te opakowanie i nic mnie po niej nie piecze :)

      Usuń
  2. Z pokazanych przez ciebie produktów miałam tylko odżywkę Eveline. Bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś lubiłam ten peeling z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze wstyd się przyznać, że ta zachwalana odżywka z Eveline jeszcze u mnie nie gościła.. no pora to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już dość długo jest na rynku, trzeba koniecznie poznać :D

      Usuń
  5. Sporo tego :) Lubię te dwufazówki Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, najlepsze co do tej pory miałam okazję używać :)

      Usuń
  6. niestety nie mialam nic z tego co pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam masełko z Organique <3 Moje ulubione greckie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to muszę za nim się rozejrzeć, bo na lato magnolia za ciężka :)

      Usuń
  8. Zamiast wyrzucać żel estetica, przelej go do buteleczki z pompką i używaj jako mydła w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma beznadziejną żelową konsystencję, nie pienił się i kleił wręcz, nawet do rąk by się nie nadal niestety :(

      Usuń
  9. zapomniałam dodać, że oczywiście mydła w płynie do rąk ;) będzie ładnie wyglądało i może sprawdzi się jako drugie zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super denko :) całkiem spore;p moje dużo mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie lubię tej dwufazówki Bielendy, u mnie tylko rozmazywała makijaż zamiast zmywać :/ Wolę dwufazę z Lirene

    OdpowiedzUsuń
  12. żel można zawsze zużyć jako mydło:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tego! Znam tylko hydrolat oczarowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele z tych kosmetyków chcę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej z tego wszystkiego lubie odzywke do paznokci Eveline 8 w 1. Dzieki niej wszyscy mysla, ze mam tipsy ;) hehe.. genialna <3 swietny masz ten blog. na pewno bede cie obserwowac.. :)) jesli bedziesz miala czas i chec, odwiedz mnie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje.. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zakupić tą odżywkę z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam odżywkę 9w1 i również jestem nią zachwycona.
    Wspaniale utwardza płytkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. haha spa&welness to jakaś porażka!

    OdpowiedzUsuń
  19. mam teraz odżywkę 8w1 :) a peeling gruboziarnisty od Perfecty właśnie kupiłam - czeka na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. duże zużycia :) fajne denko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger