sierpnia 06, 2013

Wibo, so matte nail polish nr 9






W najnowszym Wibo boxie otrzymałyśmy kilka matowych lakierów, dziś pora na pierwszy z nich, który zagościł na moich pazurkach.
Lakier ma słabe krycie, pierwsza warstwa bardzo słabo kryje, jednak druga warstwa już zakrywa wystarczająco jakiekolwiek prześwity. Pędzelek jest wygodny i dobrze się nim maluje.
Zadziwiła mnie trwałość tego lakieru, wytrzymuje bez odprysków ponad 3 dni i to bez utwardzacza. Nie używałam żadnego top coat na niego, bo straciłby przez to swój mat.
Oczywiście, może i taniej wyjdzie kupić lakier matujący do innych lakierów, lub zmatowić domowymi sposobami, ale ten lakier jest wart zakupu ;) Niestety dość długo schnął, więc użyłam na niego wysuszacza i wtedy wysechł raz dwa :)
Cena: ok. 7zł
Dostępność: Rossman








Lakier świetnej jakości w niskiej cenie. Wiadomo nie każdy lubi mat na paznokciach. Ten matowy nudziak do mnie bardzo przemawia :)

pozdrawiam,



39 komentarzy:

  1. Chyba nie dla mnie. Nie jestem przekonana do tego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię czasem zmatowić jakiś lakier, ale wolę matujący top coat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taki matujący top coat, ale ostatnio jakoś nie chciało mi się matować :)

      Usuń
  3. Ładny nudziak, będzie pasował do wielu okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor ;) uwielbiam takie nudziaki :D nigdych takich nie zawiele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, subtelny odcień :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny, a ja w swojej kolekcji ani zmatowiacza ani matowego lakieru nie mam (niedopuszczalne przeoczenie...) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor fajny, ale matowe lakiery zupełnie mi się nie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojny, w sam raz na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda, ale nie mogę go nigdzie dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda.
    Kojarzy mi się z weselami ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi być mój, będę szukać, mi się podoba efekt i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go chce, ja go chce! :D ostatnio nie miałam szczęścia bo w drogerii świeciło pustkami ale może następnym razem go dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie spotkałam nigdzie tych matów :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam matowy Top Coat i jest bardzo fajny :) Recenzja u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja należę do tych co matów nie lubią na paznokciach :P chyba że jako element zdobienia ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny kolorek. Taki jasny, beżowy- jeden z moich ulubionych :) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. do takich łapek opalonych super!

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie fajnie wygląda, ale ja nie przepadam za nudziakami ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie takie nude :) Sama posiadam kilka takich lakierów i należą do najczęściej używanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matowy czy nie- nie ma znaczenia! Kolor jest boski! :D Mam podobny, ale ze złotym shimmerem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten macik, ale(jak dla mnie:)) jest to wersja na jesień:) Latem wolę żywsze kolory:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie kolory , zawsze do wszystkiego pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie wygląda na takiej opalonej dłoni, jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger